Aviseringar
Rensa alla

Använder du kondom?


Frippe96:

Svar/annat/knapp för speciella

Jungman Jansson:

Har ej sex

Image


   
SvaraCitera

Frippe96:

Svar/annat/knapp för speciella (Du röstade på detta alternativ)

Ofta(st). Är pinsamt slarvig, måste bättra mig, men är nog oftare än inte. Har dock inte särskilt många olika sexuella relationer, mvh dåliga ursäkter.


   
SvaraCitera

genus:

. (Typ killar som inte "kan", dvs inte tränat[cry])

genus:

Som inte "kan" ha kondom. dvs folk som aldrig skyddat sig i sitt liv

:S:S men de är ju stora smittohärdar förstår du väl
du måste ställa krav och ta ansvar för din hälsa!!!1

ont uuhuhu blir deppig på dagens ungdom och rädd för alla era sjukdomar


   
SvaraCitera

isola:

:S:S men de är ju stora smittohärdar förstår du väl
du måste ställa krav och ta ansvar för din hälsa!!!1

Säger personen att den inte har en könssjukdom så tar jag det som att den inte har det. Men ja, det är dumt. Ångrar mig rätt mkt såhär i efterhand ändå [crazy]

förresten gnäll på jörg också, inte bara på mig för att jag är tjej!1!!!!


   
SvaraCitera

genus:

Säger personen att den inte har en könssjukdom så tar jag det som att den inte har det.

1 den kan ljuga
2 den kan säkerligen inte visa upp ett uppdaterat friskhetsintyg [no-no]

genus:

förresten gnäll på jörg också, inte bara på mig för att jag är tjej!1!!!!

men han förstår ju, du gör ej. dumma tjej.[sad][sad]


   
SvaraCitera

isola:

1 den kan ljuga

Känns bättre att lita på folk när de säger saker istället för att gå omkring och vara bitter och förvänta sig att de inte talar sanning. Men ja

isola:

2 den kan säkerligen inte visa upp ett uppdaterat friskhetsintyg

Ska jag ba "Aaa hej du jag är Staten och önskar se ett intyg på din uteblivna könssjukdom". Man får inte ens intyg på att man inte har en könssjukdom lol.

isola:

dumma tjej.

Men sluta. Det kanske är oansvarigt men jag är i alla fall den som tar upp det och jag är inte en "dum tjej". Bara för att jag fallit av banan typ 6 ggr (som är längre än 1 minut liksom) och haft oskyddat sex så betyder det inte att jag är en hemsk människa som inte kan sköta om mig själv. Kanske använder jag sex till fel saker men jag är inte en "dum tjej" för det. Och vad mer förstår han än jag inte gör? Du har väl knappast någon historia om varken hans eller min sexuella bakgrund? lol. Palla. Nej, jag är inget jävla dum tjej.


   
SvaraCitera

Frippe96:

Tjej - sällan/aldrig kondom (Du röstade på detta alternativ)

[no-no]


   
SvaraCitera

Frippe96:

KilleHetro - sällan/aldrig kondom (Du röstade på detta alternativ)

har förhållande, tål inte vanliga, de i plast passar inte.


   
SvaraCitera

Zapetta:

[no-no]

men hallå [sad]

genus:

så betyder det inte att jag är en hemsk människa som inte kan sköta om mig själv

Det påstod jag inte heller! Men nu handlade det ju om just detta, och när du är så vettig i allt annat så är det tråkigt att du inte har samma kunskap eller insikt ang detta, som faktiskt spelar en stor roll för din hälsa.

genus:

Man får inte ens intyg på att man inte har en könssjukdom lol.

Man kan få, men det kostar.

genus:

Ska jag ba "Aaa hej du jag är Staten och önskar se ett intyg på din uteblivna könssjukdom". M

Nej du behöver inte vara någon form utav övermakt för att fråga eller vilja ha bevis på sådant.

genus:

Känns bättre att lita på folk när de säger saker istället för att gå omkring och vara bitter och förvänta sig att de inte talar sanning. Men ja

Men det är bekvämt, naivt och dumt att tänka så. [sad] Testar man sig inte så har man inte alltid koll på huruvida man är smittad av någonting eller inte.


   
SvaraCitera

isola:

men hallå [sad]

Det luktar illa och känns inte alls lika skönt. Så när jag är i förhållande kör jag utan.


   
SvaraCitera

Frippe96:

KilleHetro - alltid kondom (Du röstade på detta alternativ)

aaaah, nu förtiden iaf.


   
SvaraCitera

Frippe96:

Tjej - sällan/aldrig kondom (Du röstade på detta alternativ)

Äter p-piller och har inte många gånger hänt att jag haft sex med någon helt random, men då det hänt har kondom använts givetvis.


   
SvaraCitera

isola:

:S:S men de är ju stora smittohärdar förstår du väl
du måste ställa krav och ta ansvar för din hälsa!!!1

ont uuhuhu blir deppig på dagens ungdom och rädd för alla era sjukdomar

samma sak här usch!


   
SvaraCitera

qazedctgb:

samma sak här usch!

Jag vet inte om du är seriös nu, men det finns ingenting positivt i att riskera sin hälsa. Självklart får alla göra som de vill, men det är i detta fall rätt själviskt och oansvarigt att inte ta ansvar för sådant och sen vara efterklok. Alla kan missa någon gång, men att sätta det i system är inte smart någonstans.


   
SvaraCitera

isola:

Jag vet inte om du är seriös nu, men det finns ingenting positivt i att riskera sin hälsa. Självklart får alla göra som de vill, men det är i detta fall rätt själviskt och oansvarigt att inte ta ansvar för sådant och sen vara efterklok.

det är meningen jag vet inte om du är seriös nu som är problemet du fattar inte riktigt hur folk kan ha en annan åsikt om en moralfråga än vad du har. de flesta könssjukdomar är ganska harmlösa.


   
SvaraCitera