Aviseringar
Rensa alla

Använder ni fortfarande vinterjacka?


Ja, jag bor inte i Skåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bor i NORRLAND (nåja) och har vårjacka på mig idag!!!1


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Alltså det är ju jättejobbigt för att 1) min vinterjacka är SUPERDUPERVARM och min vårjacka är SUPERDUPERKALL och har inget mellanting och sen för att 2) när solen är framme så är det CRAZYVARMT och sedan när den försvinner blir det CRAZYKALLT.  Jobbigt, mycket jobbigt. 

Men äsch. Jag är inte ute så mycket ändå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Alltså det är ju jättejobbigt för att 1) min vinterjacka är SUPERDUPERVARM och min vårjacka är SUPERDUPERKALL och har inget mellanting och sen för att 2) när solen är framme så är det CRAZYVARMT och sedan när den försvinner blir det CRAZYKALLT.  Jobbigt, mycket jobbigt. 

Men äsch. Jag är inte ute så mycket ändå. 

Ta en tjocktröja under vårjackan? Fast svårt att få rum med iof. Vårjackaor brukar ju vara rätt tajta pga man har ju ej så  mkt på sig under dem.
Dessa dagar är perfekta bara ett linne under vinterjackan-dagar tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Alltså det är ju jättejobbigt för att 1) min vinterjacka är SUPERDUPERVARM och min vårjacka är SUPERDUPERKALL och har inget mellanting och sen för att 2) när solen är framme så är det CRAZYVARMT och sedan när den försvinner blir det CRAZYKALLT.  Jobbigt, mycket jobbigt. 

Men äsch. Jag är inte ute så mycket ändå. 

körde vårjackan med en fleecetröja under igår. funkade kanon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har mer en höstjacka modell lite varmare. Och så när det är riktigt kallt så förstärker jag men en varm tröja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolnej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

JA (Du röstade på detta alternativ)

Vår och höst är så knepiga och korta årstider att jag sällan hinner hitta en jacka innan det blivit för mycket sommar för vårjacka eller för mycket vinter för höstjacka... Tardig


   
SvaraCitera

Ja, är inte riktigt vår här uppe än. Min vinterjacka är inte särskilt tjock heller, så den fungerar egentligen för alla årstider förutom sommaren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh, ja

kallt ju


   
SvaraCitera

isola:

NEJ (Du röstade på detta alternativ)

inte nu längre pga börjar bli varmt, även om ja har fleece i vårjackan. men det är fortf kallt på kvällar så jag har inte övergått helt till vårjacka än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På sena kvällar och nätter, inte annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oftast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:JA (Du röstade på detta alternativ)

 


   
SvaraCitera

Nej, oftast inte. Har oftast en tunn svart sportjacka på mig just nu. Jag brukar dock ha olika jackor på mig mest hela tiden, lånar hejvilt av bokamrats kläder hela tiden.


   
SvaraCitera