Aviseringar
Rensa alla

Apple


Ämnesstartare

Är Apple produkter bra? Är MacBook Air bra? Är iPhone 6s bra kommer dem finnas kvar nästa år? Varför får jag inte köpa dem två av min farsa????


   
Citera
Ämnesstartare

Förbjuder din pappa dig att köpa apple-produkter? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också ha någon som förbjuder mig från att köpa korkade saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min iphone har hållit i typ 4 år så jag tar starkt avstånd från all form av kritik mot Apple. 


   
SvaraCitera

Säg att du vill ha apple för då kan du connecta alla dina prylar, appar  mail osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Förbjuder din pappa dig att köpa apple-produkter? 😀

Nej jag vill ha en iPhone 6s men den  e dyr men tvär bra Apple vet va dem gör också vill jag ha  MacBook Air men tror inte jag får hur ska jag övertala han? Jag gillar IPhone dem är väl kända för deras goda prestanda? Som sagt dem är dyra men dem är som sagt bra grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Min iphone har hållit i typ 4 år så jag tar starkt avstånd från all form av kritik mot Apple. 

Om man vill ha en mobil som håller länge ska man välja iPhone då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Nej jag vill ha en iPhone 6s men den  e dyr men tvär bra Apple vet va dem gör också vill jag ha  MacBook Air men tror inte jag får hur ska jag övertala han? Jag gillar IPhone dem är väl kända för deras goda prestanda? Som sagt dem är dyra men dem är som sagt bra grejer

Men vadå får? Det är väl bara att köpa? Vad hindrar dig? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Men vadå får? Det är väl bara att köpa? Vad hindrar dig? Skeptisk

Men jag har ett konto som är låst o där sparar jag pengar. Saker som jag vill köpa men för att köpa dem sakerna så måste pappa godkänna de så han kan dra över dem pengarna till mitt ungdoms konto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Men jag har ett konto som är låst o där sparar jag pengar. Saker som jag vill köpa men för att köpa dem sakerna så måste pappa godkänna de så han kan dra över dem pengarna till mitt ungdoms konto

Men du får väl studiebidrag? Det är ju bara att ta pengar från det ifall du så gärna vill ha en iphone...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Men du får väl studiebidrag? Det är ju bara att ta pengar från det ifall du så gärna vill ha en iphone...

Får barnbidrag  dem går till mina föräldrar tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Får barnbidrag  dem går till mina föräldrar tror jag

Efter att du fyllt 16 så är det studiebidrag och det bör du verkligen få ta hand om själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Efter att du fyllt 16 så är det studiebidrag och det bör du verkligen få ta hand om själv.

Men är IPhone bra?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Men är IPhone bra?? 

Nej. Tycker du ska köpa en billigare smartphone istället.  


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Får barnbidrag  dem går till mina föräldrar tror jag

Ja Danne, du bör få 1050kr om månaden när du är i skolan. Men har du inte fyllt arton än? Jag har för mig att du var sjutton förra året då du pratade om att handla telefon när du fyllt arton.


   
SvaraCitera