Aviseringar
Rensa alla

#§¤$%€@-apple, vad gör jag?


Ämnesstartare

Hampie:

Lämna in den för lagning?

Ingen lust att lägga pengar på en telefon jag inte ska ha mer än tre-fyra månader till, om ens det.

Var dock på macforum idag och det går att få tag i grejerna igen. Lite bökigt eftersom jag inte har macdator men det löser sig ^^


   
SvaraCitera

skitsystem:

hahahahaha sa ju att apple va skit!!1!!!

HAHAHA är det du xD
Nu kommerj ag å det. fail.

Just det, ja; Lulz. Apple. I lulz at you.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Det är ju inte bra :c

WickedBarbie:

Lite bökigt eftersom jag inte har macdator men det löser sig ^^

Därför jag inte gillar Apple - allt är så låst.
Och så sade Steve Jobs att han inte gillar Flash för att det "låser". Pft, han vill att allt ska vara låst till Apple. Sicken dumming. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Därför jag inte gillar Apple - allt är så låst.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om apple. Vet att iPhone ligger på min topp tre över favoritmobiler (ej först) och att jag trivs bra med den, sedan har alla telefoner för-och nackdelar.

Myksa:

Och så sade Steve Jobs att han inte gillar Flash för att det "låser". Pft, han vill att allt ska vara låst till Apple. Sicken dumming. [n]

Haha, jo han verkar lite halvdum ^^


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om apple. Vet att iPhone ligger på min topp tre över favoritmobiler (ej först) och att jag trivs bra med den, sedan har alla telefoner för-och nackdelar.

Att de tekniskt är fantastiska är nog svårt att säga emot. Och känslan i dem är ju helt otrolig. Men det är idén och filosofin jag inte gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Att de tekniskt är fantastiska är nog svårt att säga emot. Och känslan i dem är ju helt otrolig. Men det är idén och filosofin jag inte gillar.

Jag är inte intresserad av filosofin, jag är intresserad av en telefon som fungerar på det sätt som jag tycker om och det gör den. Bortsett från nu förstås, men man ska inte tappa telefoner upprepade gånger...


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Jag är inte intresserad av filosofin

Det ligger i topp när jag köper grejer. Hela företagets idé och tanke. [smile]

WickedBarbie:

men man ska inte tappa telefoner upprepade gånger...

Kan rekommendera en:
Image


   
SvaraCitera

Myksa:

Kan rekommendera en:

Oh. Nostalgi. Kommer ihåg att vi slängde ner en sådan från hustak och liknande. Hände inget.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det ligger i topp när jag köper grejer. Hela företagets idé och tanke. [smile]

Det påverkar för det mesta inte telefonen så det är av mindre betydelse anser jag ^^

Myksa:

Kan rekommendera en:

Haha nej tack, jag vill kunna göra mer än ringa + smsa + spela snake :>

Älskade iofs Nokias 8310:a när det begav sig, man kanske skulle återvända till den svart vita världen... Dold text: Ah fast näeee


   
SvaraCitera

passaro:

Oh. Nostalgi. Kommer ihåg att vi slängde ner en sådan från hustak och liknande. Hände inget.[love]

Den var verkligen något speciellt... *suck*

WickedBarbie:

ringa + smsa + spela snake :>

Tetris! [y]

WickedBarbie:

Älskade iofs Nokias 8310:a när det begav sig, man kanske skulle återvända till den svart vita världen... Dold text: Ah fast näeee

Allt är så mycket bättre när man minns det. Sedan när man väl provar är det bara... trist. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tetris! [y]

Åh, var det det på den? Jag vet inte, hade en Motorola först, sen 3410, sen 8310 tror jag.

Myksa:

Allt är så mycket bättre när man minns det. Sedan när man väl provar är det bara... trist. [sad]

Det var bra då, jämfört med dagens grejer finns det ju inget att göra med dom :c


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Åh, var det det på den?

Hade sådan i lumpen. Fast det var ganska väderlöst att spela tetris på så liten skärm.

WickedBarbie:

Jag vet inte, hade en Motorola först, sen 3410, sen 8310 tror jag.

Var ett tag då verkligen alla hade en Nokia. Idag tycker jag de är ganska ovanliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hade sådan i lumpen. Fast det var ganska väderlöst att spela tetris på så liten skärm.

Hm, lumpen alltså? då borde du vara ungefär sex-åtta år äldre än mig [rolleyes]

Hade tetris på min Neonode, den hade bra skärm för det ^^

Myksa:

Var ett tag då verkligen alla hade en Nokia. Idag tycker jag de är ganska ovanliga.

Eller hur! Alla hade 3310! Fast sen när färgskärmen kom så hade alla SE O.o Nu är det mest htc, SE och iFån upplever jag.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Hm, lumpen alltså? då borde du vara ungefär sex-åtta år äldre än mig [rolleyes]

Ungefär där ja. Jag är verkligen tokgammal. [sad]
Men eftersom jag fortfarande pluggar (eller är precis klar) och bor hemma så känns det likadant som när jag gick gymnasiet.
Planen nu är att skaffa jobb, bli vuxen, flytta hemifrån och avregga. [party]

WickedBarbie:

Hade tetris på min Neonode, den hade bra skärm för det ^^

Var jobbigt på hejfenan eftersom man var tvungen att vrida telefonen. Skärmen var ganska liten. [n]
Kan du säga något dåligt med Neonoden? [rolleyes] Du verkar väldigt förtjust i den. [smile]

WickedBarbie:

Eller hur! Alla hade 3310! Fast sen när färgskärmen kom så hade alla SE O.o Nu är det mest htc, SE och iFån upplever jag.

Var lustigt när folk körde Snake mot varandra via IR. De stod jättestilla mitt emot varandra och spelade. [bigsmile]
iFåns precis överallt!!! Och de flesta lär ju bara använda den till ringa och sms liksom... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ungefär där ja. Jag är verkligen tokgammal. [sad]
Men eftersom jag fortfarande pluggar (eller är precis klar) och bor hemma så känns det likadant som när jag gick gymnasiet.
Planen nu är att skaffa jobb, bli vuxen, flytta hemifrån och avregga. [party]

Åh jag förstår, men måste man verkligen avregga när man blir pensionär? :c

Myksa:

Var jobbigt på hejfenan eftersom man var tvungen att vrida telefonen. Skärmen var ganska liten. [n]
Kan du säga något dåligt med Neonoden? [rolleyes] Du verkar väldigt förtjust i den. [smile]

Neonoden är den bästa telefon jag någonsin haft. Dock omodern, ingen 3G, 2.0-kamera, internet var knappt att tänka på ^^

Myksa:

Var lustigt när folk körde Snake mot varandra via IR. De stod jättestilla mitt emot varandra och spelade. [bigsmile]
iFåns precis överallt!!! Och de flesta lär ju bara använda den till ringa och sms liksom... [crazy]

Jaaaa, det var kul! Dom såg lite underliga ut också, helt inne i spelet 😀 Tycker att folk som har iFån till endast de grejerna är mycket underliga. Jag hade banken, bussar, tidsfördriv, typ halva livet i ^^


   
SvaraCitera