Aviseringar
Rensa alla

April april!


Ämnesstartare

Hejhopp UMare!

Imorgon är det 1 April. April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Ska ni gö nå "bus"?Mycket glad


   
Citera
mynona

Om jag får något infall när jag interagerar med folk så


   
SvaraCitera
Paseo

blir så himla förbannad av att bli lurad så tänker leva efter den gyllene regeln och inte lura någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska köpa upp Oculus! (:(((((((((((((((((((((((((()


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för påminnelsen! guuu, hur ska jag lura folk? vad ska jag göra? vill göra nåt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhhhh ge mig tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska iaf säga till min moder att jag är gravid. Hon har börjat snacka om jag har nå killar osv och att jag skulle vänta tills jag är byxmyndig, vilket jag är. Hon kommer säkert inte gå på det menLedsen


   
SvaraCitera
Kudhos

Minns att min bror skrämde skiten ur mig 1a April några år sedan. Han skickade ett mail med en aslegit adress om hur jag har blivit åkallad till rättegång för nerladdning. Han satt hela natten och knepade på det. Det stod address, datum, ang. filer jag skall ha uppladdat, och hur "uppskattade kostnaden av mitt brott". När jag skulle komma till rättegången och vilka företag jag skulle behöva möta där. Höll på att skita på mig när det hände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä det känns löjligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Nä det känns löjligt 

Äh kul ju


   
SvaraCitera

nä                 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Minns att min bror skrämde skiten ur mig 1a April några år sedan. Han skickade ett mail med en aslegit adress om hur jag har blivit åkallad till rättegång för nerladdning. Han satt hela natten och knepade på det. Det stod address, datum, ang. filer jag skall ha uppladdat, och hur "uppskattade kostnaden av mitt brott". När jag skulle komma till rättegången och vilka företag jag skulle behöva möta där. Höll på att skita på mig när det hände.

Haha gud.  Hade nog skitit på mig på riktigt om det hände mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Äh kul ju


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nää.
är torr och tråkig.
har ingen att vara elak emot heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Minns att min bror skrämde skiten ur mig 1a April några år sedan. Han skickade ett mail med en aslegit adress om hur jag har blivit åkallad till rättegång för nerladdning. Han satt hela natten och knepade på det. Det stod address, datumarrow-10x10.png, ang. filer jag skall ha uppladdat, och hur "uppskattade kostnaden av mitt brott". När jag skulle komma till rättegången och vilka företag jag skulle behöva möta där. Höll på att skita på mig när det hände.

Hehe, dom skickar juh inte mail för sådant 😛 Men håller med, kan värka väldigt skumt och läskigt när någon vet så mycket om det 😛


   
SvaraCitera