Aviseringar
Rensa alla

April april!


Ämnesstartare

NEMI:
nää.
är torr och tråkig.
har ingen att vara elak emot heller.

Samma här sad-face1.jpg :/


   
SvaraCitera

Kudhos:
Minns att min bror skrämde skiten ur mig 1a April några år sedan. Han skickade ett mail med en aslegit adress om hur jag har blivit åkallad till rättegång för nerladdning. Han satt hela natten och knepade på det. Det stod address, datum, ang. filer jag skall ha uppladdat, och hur "uppskattade kostnaden av mitt brott". När jag skulle komma till rättegången och vilka företag jag skulle behöva möta där. Höll på att skita på mig när det hände.

Heheh  😀


   
SvaraCitera

schim:
Hejhopp UMare!

Imorgon är det 1 April. April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Ska ni gö nå "bus"?Mycket glad

Har för dålig fantasi för det. Kommer säkert att bli lurad också. Jag är så förvirrrad så jag har nog inte ens en aning om att det är den 1 april i morgon.


   
SvaraCitera

Kudhos:
Minns att min bror skrämde skiten ur mig 1a April några år sedan. Han skickade ett mail med en aslegit adress om hur jag har blivit åkallad till rättegång för nerladdning. Han satt hela natten och knepade på det. Det stod address, datum, ang. filer jag skall ha uppladdat, och hur "uppskattade kostnaden av mitt brott". När jag skulle komma till rättegången och vilka företag jag skulle behöva möta där. Höll på att skita på mig när det hände.

fyyfan
några gjorde  samma sak men en snubbe  där jag pluggade för nått år sen..Stoppade ett fysiskt brev som så legit ut i brevlådan.. med typ samma information..
Sen filmade de och la upp på facebook..

den ångesten..
vill inte ens tänka på det

vidriga människor Gråter
____
^ därför är det en pissdag.


   
SvaraCitera
Draug

nä ska ligga o sova hela dagen helst inte gå utanför dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och min kompis har tidigare blivit utnämnda till " klassens prankmasters" och vi ska skicka ut mail till allas skolkonton (inklusive lärarnas) där vi låtsas vara från SDU. Klassen ska ha vunnit en dag med Kasselstrand & Co efter att en anonym person i vår klass skickat in ett tävlingsbidrag. Det roliga är att min klass inte har något till övers för SD över huvud taget. Fniss. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmm. Glad har planerat en del bus. Glad


   
SvaraCitera

jag ska pranka en person genom att döda hen. sen ska jag lägga upp på youtube och skrika "dude its a prank its a prank"


   
SvaraCitera

tevepro:
jag ska pranka en person genom att döda hen. sen ska jag lägga upp på youtube och skrika "dude its a prank its a prank"

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha åh juste, måste hitta på något i år! Förra året lurade jag en klasskompis att jag skulle hoppa av utbildningen, vi gör alla uppgifter tillsammans och åker till skolan tillsammans så hon blev helt knäckt. Hon var på krogen och började skrika, haha!

Det roliga är att nu har hon istället hoppat av utbildningen, på riktigt. As!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske skoja att det står en älg i trädgården. En klassiker jag kört sen jag var fem :_/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu får man visst vara på sin vakt, hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lura på sin Morsa eller nån att ta bort system32, att det är virus eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man ha mens när man är gravid?  Råkade säga det Rodnar


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, jag jobbar länge idag. Har en riktigt bra idé på bus som jag inte hinner att verkställa.


   
SvaraCitera