Aviseringar
Rensa alla

Apropå årets julkalender


Ämnesstartare

Tänk er att Olof Palme och Bingo Rimér fick ett kärleksbarn. Han skulle se ut så här.

hohoho.jpg


   
Citera
smisk

hahahahahaha ja


   
SvaraCitera

😀


   
SvaraCitera

Okej.. hehe...


   
SvaraCitera

Lawl, datz true!1 [surprised]


   
SvaraCitera

sämsta anders och måns gjort ever [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Hahaha jag dooog!

Klorofyl:

sämsta anders och måns gjort ever [cry]

Tänk på att det är gjort för barnögon. Jag garvar ihjäl mig ändå varje gång deras riktiga humor lyser igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker faktiskt att det är ganska roligt ibland. julkalenderna har varit skit de senaste åren, men nu kan jag faktiskt sitta och kolla utan att bli uttråkad. men det är jävligt efterblivet.


   
SvaraCitera

Det förklarar ganska mycket, faktiskt... [cheers]


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

julkalenderna har varit skit de senaste åren, men nu kan jag faktiskt sitta och kolla utan att bli uttråkad.

:O!
En Decemberdröm, 2005, var ju JÄTTEBRA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

:O!
En Decemberdröm, 2005, var ju JÄTTEBRA!

nä fy fan, asså jag har knappt kollat sen mysteriet på greveholm. de va grejer det


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

ag har knappt kollat

Då kan du ju inte säga att de har varit skit!

ninjagrisen:

mysteriet på greveholm. de va grejer det

Ja, den var rätt bra. Såg om den för några år sedan (tror faktiskt det var samtidigt som En Decemberdröm gick), och storylinen är rätt bra, men skådisarna... Eh...
Låt oss säga så här.
Barnen är de bästa skådespelarna, och föräldrarna borde inte ens få spela in en reklamfilm för aceton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Då kan du ju inte säga att de har varit skit!

Asså, jag har försökt kolla på 2-3 avsnitt men blivit uttråkad, och det är fan bara 10 minuter långa avsnitt, så om man blir uttråkad då är det nåt jävligt fel.

Stringburka:

Ja, den var rätt bra. Såg om den för några år sedan (tror faktiskt det var samtidigt som En Decemberdröm gick), och storylinen är rätt bra, men skådisarna... Eh...
Låt oss säga så här.
Barnen är de bästa skådespelarna, och föräldrarna borde inte ens få spela in en reklamfilm för aceton.

haha men det är storyn som e grejjen ju, skådisarna är så jävla roliga att skratta åt bara 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

:DD sant hahah


   
SvaraCitera