Aviseringar
Rensa alla

Arabland, muslimer, brutala härskare, diktatorer, våldsamma upplopp


Ämnesstartare

HD biker:

Vad har Europa idag och för 100 år sedan att göra med våldsamheterna i arab- och muslimländerna att göra?

Att det är krig och oroligheter i arabvärlden just nu för att det är människor som bor där? Precis som det var här i Europa eftersom att det bor människor här också. Europa hade turen att utvecklas snabbare på andra länders bekostnad.

HD biker:

Blanda inte in dina egna önskemål och drömmar i en seriös tråd.

Kan nästan lova dig att jag representerar kollektiva önskemål i den frågan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du kanske ska lägga in en massa olja och rikedomar i den kedjan. [zzz]

Men de brutala militärdiktatorerna är ju djupt troende muslimer. Hur förklarar du den kopplingen?

Dan_the_ironman:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Du är bra på att försöka låta smart......[wink]

Bevisligen agerar ju de brutala militärdiktatorerna i muhammeds, koranens och islams heliga namn.

qazedctgb:

att de länderna ligger 100 år efter i utvecklingen?

Jag tycker att de allra flesta länder verkar i allra högsta grad high tech. Det rullar mer lyxutrustade Mercor, Ferarri, Lamborgini mm på deras gator än vad det gör på Sveriges gator. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Men de brutala militärdiktatorerna är ju djupt troende muslimer. Hur förklarar du den kopplingen?

Och både hitler och Stalin bar mustasch.

You cant explain that!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Jag tycker att de allra flesta länder verkar i allra högsta grad high tech. Det rullar mer lyxutrustade Mercor, Ferarri, Lamborgini mm på deras gator än vad det gör på Sveriges gator.

Men ditt jävla fån, så den enda form av utveckling som existerar är teknisk? Helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Men de brutala militärdiktatorerna är ju djupt troende muslimer. Hur förklarar du den kopplingen?

varken saddam, ben ali eller mubarak var/är djupt troende muslimer.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Men de brutala militärdiktatorerna är ju djupt troende muslimer.

Nu har du väl ändå helt käpp rätt åt helvete fel?

Militärdiktaturer brukar väldigt sällan ha någon anknytning till religion, tvärtom. Förresten så var Egypten ingen ren militärdiktatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Och både hitler och Stalin bar mustasch.

You cant explain that!

Vad har hitlers och stalins mustascher med de brutala militärdiktatorerna i de muslimska diktaturländerna? Jo, kanske att samtliga äldre muslimer har mustasch. [badgrin] Genetiskt?

Wanking_BC:

Men ditt jävla fån, så den enda form av utveckling som existerar är teknisk? Helvete

Menar du att folk ute på landet har det taskigt? Det har de nere i Sydamerika också.

Kakaoxo:

varken saddam, ben ali eller mubarak var/är djupt troende muslimer.

[smile]

Jodå, det har jag sett i dokumentärprogram som gått i BBC World. Alla var de djupt troende muslimer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Jodå, det har jag sett i dokumentärprogram som gått i BBC World

vad hette programmet?

HD biker:

Alla var de djupt troende muslimer.

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Vad har hitlers och stalins mustascher med de brutala militärdiktatorerna i de muslimska diktaturländerna?

Tror du det är en slump att flera gamla krigsdiktatorer har fula mustascher?!
Dold text: Det är på den nivå din retorik ligger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vad hette programmet?

Det gick för något år sedan, 1 1/2 år sedan kanske. Minns inte vad det hette.

Semi:

Tror du det är en slump att flera gamla krigsdiktatorer har fula mustascher?!
Dold text: Det är på den nivå din retorik ligger.

Inte bara "flera gamla krigsdiktatorer som har fula mustascher" utan i princip alla muslimer, även här i Sverige. Är de släkt hela gänget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Minns inte vad det hette.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Inte bara "flera gamla krigsdiktatorer som har fula mustascher" utan i princip alla muslimer, även här i Sverige. Är de släkt hela gänget?

Du träffar många muslimer hör jag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Du träffar många muslimer hör jag [love]

Träffar och träffar? Det räcker väl att man går ut på stan så ser man muslimer eller går in i en affär så ser man muslimer. De finns ju liksom överallt i det svenska samhället, de mustaschprydda muslimerna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lulz, troll.


   
SvaraCitera

HD biker:

Som vi nu kan se i bl a Egypten och Libyen så leder detta till våldsamma upplopp från befolkningen.

HD biker:

brutala härskare och diktatorer

Ja, men vad tror du då?

HD biker:

muslimer

och detta har inget med det att göra, pga:

Wanking_BC:

Var exakt likadant i europa för 100 år sedan.[zzz]

Arabländer har bara haft krig och svält längre och i större utsträckning därav har dessa revolutioner förskjutits.

Kakaoxo:

Hjärnblödning.

[love]


   
SvaraCitera