Aviseringar
Rensa alla

arbetsförmedlingen.


Ämnesstartare

Hej, jag ska vara med i en grupp på arbetsförmedlingen imorgon för de som ska hitta praktik. alltså med en hel grupp) Jag är jätte nervös eftersom jag har social fobi.
har någon varit med på någon sådan grupp? hur är det där? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

ti-92:

Jag är jätte nervös eftersom jag har social fobi.
har någon varit med på någon sådan grupp? hur är det där? [sad]

Hmm för att hitta praktik? vet ej om de his dig menar att ni ska leta tillsammans där men borde väl bara vara att få tips inför UGA (Ungdomsgarantin) så inget konstigt. Bara att sitta där och vara glad och nicka ibland. Så gjorde jag ;D
Det är inget du behöver öppna käften på, förutsatt att det är som det var hos mig ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Jag är jätte nervös eftersom jag har social fobi.

Skapade trådar 142
Postade inlägg 3171

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Skapade trådar 142
Postade inlägg 3171

va? har varit här sen 2006. vaddåra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Skapade trådar 142
Postade inlägg 3171

Wut?!

OnT: Jag skulle gå på sån där skit för nått årsen, fegade ur i sista stund.. Jätteläskigt att träffa folk irl ju! [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

x_marty:

Skapade trådar 142
Postade inlägg 3171

Håll dig till ämnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

OnT: Jag skulle gå på sån där skit för nått årsen, fegade ur i sista stund.. Jätteläskigt att träffa folk irl ju!

Jag gjorde det första gången jag skulle på mötet. Jag kom försent och satt och vänta på att någon skulle ropa upp mig, men en kvinna kom och fråga om alla som satt i väntrummet skulle vara på mötet? men då sa en tjej att ett helt gäng hade redan gått in,. så jag drog därifrån.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maila att du fick ett jobb att göra just då.

Så slipper du [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smart. så slipper hon pengar också


   
SvaraCitera