Aviseringar
Rensa alla

Arbetsläger


PEDOFILER? Definitivt inte. Det är inte fel att vara pedofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
PEDOFILER? Definitivt inte. Det är inte fel att vara pedofil.

Så de ska hamna i arbetsläger? Eller hur tänker du? Berätta! 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Så de ska hamna i arbetsläger? Eller hur tänker du? Berätta! 🙂

Nej, de ska inte hamna i arbetsläger. Vad finns det att berätta? Det är inte fel att vara pedofil. Pedofiler förtjänar inte straff.


   
SvaraCitera

Crysilis:
Hmm...

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Nej, de ska inte hamna i arbetsläger. Vad finns det att berätta? Det är inte fel att vara pedofil. Pedofiler förtjänar inte straff.

Så pedofiler såa få våldta barn? Förlåt men det är ju rätt jävla sjukt.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Så pedofiler såa få våldta barn? Förlåt men det är ju rätt jävla sjukt.

Nej, men att bara vara sexuellt attraherad till barn är inte fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Nej, men att bara vara sexuellt attraherad till barn är inte fel.

Det är riktigt jävla sjuk seuallitet, försök inte normalisera det, inte alla men många pedofiler antastar och våldtar barn, de måste sättas stopp för. Om de ändå ska sättas i fängelse för sina brott kan de lika gärna arbeta i ett arbetsläger.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det är riktigt jävla sjuk seuallitet, försök inte normalisera det, inte alla men många pedofiler antastar och våldtar barn, de måste sättas stopp för. Om de ändå ska sättas i fängelse för sina brott kan de lika gärna arbeta i ett arbetsläger.

Det är ytterst svårt, om inte omöjligt, att "normalisera" en sexualitet, eftersom sexualitet inte är något man väljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det är ytterst svårt, om inte omöjligt, att "normalisera" en sexualitet, eftersom sexualitet inte är något man väljer.

Jo det är väl sant men det är ju sjukt! Precis som att det är sjukt att vara sexuellt attraherad av objekt eller träd eller något annat som också är en parafili. Men du har alltså inte argument mot utan bara säger att ens sexualitet väljer man inte?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Definitionsfråga


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jo det är väl sant men det är ju sjukt! Precis som att det är sjukt att vara sexuellt attraherad av objekt eller träd eller något annat som också är en parafili. Men du har alltså inte argument mot utan bara säger att ens sexualitet väljer man inte?

Jag bryr mig inte om du tycker att det är sjukt. Det är inte fel. Jag dömer varken någon som är sexuellt attraherad till objekt, träd, eller barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Jag bryr mig inte om du tycker att det är sjukt. Det är inte fel. Jag dömer varken någon som är sexuellt attraherad till objekt, träd, eller barn.

Okej. 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Okej. 🙂

Var skulle arbetslägret vara?


   
SvaraCitera
Haien

Får lite gulagkänsla här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sixten elgkrohna:

Var skulle arbetslägret vara?

Ja, bra fråga, man måste ju inte ha ett arbetsläger, man kan ju ha några kanske, beror på hur många som får plats osv. Kanske i centrala Sverige eller något. Jag har inte tänkt så långt.


   
SvaraCitera