Aviseringar
Rensa alla

Årets accomplishment


Ämnesstartare

Image

[cool]

Har alltid velat ta ut de små ringarna men en sån där briljant leksak kan man ju inte bara ta sönder sådär. De tillverkas väl knappt längre? Stackars barn.

Var ute och promenerade tidigare idag, träffade på jättemycket folk. Säkert sådana som ska se till att 2013 blir "hälsans år".

Vad har ni gjort under dagen? Vad har kvällen att erbjuda? Någon som redan har misslyckats med sitt nyårslöfte? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Partat, sovit, blivit skjuten och imorrn ska man tillbaks till kneget igen.


   
SvaraCitera

Skitbra tråd, gillar den. Har haft liknande upplevelser.

Ikväll ska på date. Läskigt. Vad ska jag ha på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

blivit skjuten

[tard]

Miceparade:

Skitbra tråd, gillar den. Har haft liknande upplevelser. Ikväll ska på date. Läskigt. Vad ska jag ha på mig?

Tack [cool].

Ooo, spännande! Har du träffat personen förut? Vad är det för typ av dejt?


   
SvaraCitera

nubbie:

Ooo, spännande! Har du träffat personen förut? Vad är det för typ av dejt?

Träffat ett par gånger. Var läskigt då också men är fett nyfiken så fortsätter att utforska.
Det är en inofficiell date som verkar bli mer och mer formell. Har aldrig varit med om tidigare, är fett nervös :ss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Träffat ett par gånger. Var läskigt då också men är fett nyfiken så fortsätter att utforska.

Åh vad roligt! Bra att vara nyfiken på en person, lovande osv.

Miceparade:

Det är en inofficiell date som verkar bli mer och mer formell. Har aldrig varit med om tidigare, är fett nervös :ss

Hm, vad ska ni hitta på?


   
SvaraCitera

nubbie:

Hm, vad ska ni hitta på?

Håller på att bestämma.

Först var det typ "lana starcraft?".
Sen blev det "middag ute?" "bio?" "bowling?" och jag känner mest bara för att gå och gömma mig, vilket jag gömmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Håller på att bestämma.

Jaha! Låter som bra alternativ, det där. Lätt att umgås och prata ordentligt och sådär. Är du kanske lite nervös för att du tycker om denna person? [blush]

Det verkar väl inte vara något out of the ordinary iaf så ha på dig något bekvämt som du både kan röra dig och sitta ned i. Ska ni äta massa kan det vara skönt att ha något lite lösare som man alltid känner sig snygg i, trots matmage [cute].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varvat Angry Birds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Säkert sådana som ska se till att 2013 blir "hälsans år".

De enda som inte tänker så är nog de som redan är så hälsosamma att det blir löjligt att bli det i ännu större utsträckning! [surprised]

nubbie:

Vad har ni gjort under dagen?

Jag vaknade hos päronen, åt frukost, såg på dubbad Space Buddies på tv i brist på annat, detta följdes av... minns inte, och sedan av sista halvan av "Älskling, jag krympte barnen". Efter det så fick jag skjuts hem.

Har under tiden hemma inte gjort speciellt mycket vettigt. Ätit några chips och nu hunnit med en promenad genom stan och ett Ica-besök.

nubbie:

Vad har kvällen att erbjuda?

Kvällsmat! Och någon eller några filmer... och kanske lite spelande... the usual! [blush]

nubbie:

Någon som redan har misslyckats med sitt nyårslöfte? [blush]

*kollar mina nyårslöften*

Hmm, nej, har inte misslyckats än! De flesta är saker som ska förbättras/genomföras ju längre tiden går, som att läsa 4 böcker, komma på en bra affärsidé och sådär! Det striktaste är att jag ska försöka hålla mig från godis och läsk i så stor utsträckning jag kan. Det kommer säkert bli något, men inte så tragiskt mycket/ofta det kan bli ibland... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kom hem klockan sju och sedan dess har jag försökt hållt mig vaken medelst The Dubliners, filmer osv


   
SvaraCitera

Vaknade kl 12 och glodde på tv i sängen till typ 1. åt frukost runt halv två och slöat sen dess. försökt hitta foton med braiga frisyrer då jag ska till frissan imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vad har ni gjort under dagen?

Slappat, spelat, ätit muffins. Promenerat pga rastlöshet.

nubbie:

Vad har kvällen att erbjuda?

Slappa, spela, inte äta muffins.

Tobbish:

De enda som inte tänker så är nog de som redan är så hälsosamma att det blir löjligt att bli det i ännu större utsträckning!

[blush] Hörrö, jag tänker ju så. Lite. *töntig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

De enda som inte tänker så är nog de som redan är så hälsosamma att det blir löjligt att bli det i ännu större utsträckning!

Haha, nej de tänker säkert också så i någon utsträckning, det är ju en typisk nyårslöftesgrej!

Tobbish:

promenad

NICE

Tobbish:

spelande

Vad för spel? [blush]

Tobbish:

Det striktaste är att jag ska försöka hålla mig från godis och läsk i så stor utsträckning jag kan.

Klarar man sig utan något sånt i typ två veckor är det jättelätt sen. Man vill knappt ha något längre.

Lycka till med alla löften!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hörrö, jag tänker ju så. Lite. *töntig*

Men sen är du min favorittönt också! [blush]


   
SvaraCitera