Aviseringar
Rensa alla

Årets höjdpunkt 2019


Listus
Ämnesstartare

Ja, har ni något höjdpunkt 2019?

Själv tror jag det blir en resa som blir min höjdpunkt, dock väntar jag på rätt ögonblick att boka 🙂


   
Citera

Inte direkt, allt är skit tbh. Få redigt sommarjobb antar jag.


   
SvaraCitera

Jag blir alltid förvirrad med datum, var det innan 2019 eller i början, vad är det nu... 

Årets höjdpunkt har redan vart Gråter 
Jens lekman och Mont, min 25årsdag fast det är ingen höjdpunkt. Förutom att det är jämt tal. Norgeresa och Skåne, ett läger med min diagnosgrupp, medeltidsveckan har jag tappat intresse för eftersom det inte blir något lajv känns det inte lockande och flyga för det. Avundsjuk på att jag inte är med i vinprovningen som föräldrarna gör resor med, hade gärna velat till Carcassone igen eller något liknande men jag ser också fram Majornas loppis för den missar jag alltid och nån av japanloppisarna.


   
SvaraCitera

Listus:
Ja, har ni något höjdpunkt 2019?

Själv tror jag det blir en resa som blir min höjdpunkt, dock väntar jag på rätt ögonblick att boka 🙂

Ullared typ i februari eller är det sälen man åker till då. Skidåkning saknar jag.


   
SvaraCitera

Jag ser fram emot våren och inte sommaren. Bästa vädret är nu, dimma, rosa himmel, inga torra och såriga händer. Krokusen och de där vita vidungarna har kommit upp. Perfekt ljus och måla i när de inte är för starkt. Går fortfarande och ha benvärmare men inte någon vinterhalsduk. Ser inte fram emot att leta efter nya vårskor och insekter på fönstret. Ser fram emot körsbärsträdet och att jag har en stor fläkt nu. Påsken längtar jag till.


   
SvaraCitera

Bli klar med akne medicin o snygg:)


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
Bli klar med akne medicin o snygg:)

Jag är klar! Mycket glad *fighting* 


   
SvaraCitera

åka till Antarktis 


   
SvaraCitera

JAG VILL INTE GÅ I SKOLAN LÄNGRE! Jag går i nian. Jag slutar nian cirka juni. Sommarlovet efter nian kanske blir det skönaste. Eller inte. Vi får se.


   
SvaraCitera
Listus
Ämnesstartare

Maymay:
Inte direkt, allt är skit tbh. Få redigt sommarjobb antar jag.

Sommarjobb är alltid bra, var ute i god tid bara. Samt det andra lätt ju mindre bra 


   
SvaraCitera
Listus
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag blir alltid förvirrad med datum, var det innan 2019 eller i början, vad är det nu... 

Årets höjdpunkt har redan vart Gråter 
Jens lekman och Mont, min 25årsdag fast det är ingen höjdpunkt. Förutom att det är jämt tal. Norgeresa och Skåne, ett läger med min diagnosgrupp, medeltidsveckan har jag tappat intresse för eftersom det inte blir något lajv känns det inte lockande och flyga för det. Avundsjuk på att jag inte är med i vinprovningen som föräldrarna gör resor med, hade gärna velat till Carcassone igen eller något liknande men jag ser också fram Majornas loppis för den missar jag alltid och nån av japanloppisarna.

Oj du har ju mycket som händer, det är Nice iaf, hoppas du blir nöjd med alla trippar 🙂


   
SvaraCitera
Listus
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Bli klar med akne medicin o snygg:)

Gött, #varningförsnygging då eller 😉


   
SvaraCitera
Listus
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
åka till Antarktis 

Det ska jag också göra men inte i år, tror trots kylan att det är något magnifikt 🙂


   
SvaraCitera
Listus
Ämnesstartare

123fendas:
JAG VILL INTE GÅ I SKOLAN LÄNGRE! Jag går i nian. Jag slutar nian cirka juni. Sommarlovet efter nian kanske blir det skönaste. Eller inte. Vi får se.

Bara kämpa, snart sommar så kämpa på:)


   
SvaraCitera

Listus:

Gött, #varningförsnygging då eller 😉

Aa Stockholm får akta sig;)


   
SvaraCitera