Aviseringar
Rensa alla

Årets julklapp är avslöjad!


nubbie

Kudhos:

+

trist också att träning ska vara "trendigt". 

Är väl en av de bättre trenderna.


   
SvaraCitera
Kudhos

nubbie:

Är väl en av de bättre trenderna.

visst ÄR det bra, men jag gillar inte att något sådant blir trendigt om det betyder att folk får fel uppfattning av vad träning är. Folk kommer nog se det mer som en "quick-fix" lösning som de använder i någon månad och sen ba "men inget hände så den funkar helt enkelt inte på mig"


   
SvaraCitera

time: Nej, alla deras idéer suger.


   
SvaraCitera

årets julklapp är vanligen vad för skit som affärerna helst vill bli av med det året


   
SvaraCitera
höna

Kudhos:

+

trist också att träning ska vara "trendigt". 

det har alltid varit det...vad tror du att Nike har sysslat med sedan 60-talet med deras introduktion av den dämpade skon tex. bara att det gestaltats i olika form...detta året tex med dessa armband i samband med att det integrerats mer funktioner (pulsmätare osv) i telefonerna etc. 


   
SvaraCitera

S3ON:
Spikmatta?? På riktigt?? Lr vad syftar de på för matta? Tänker mig ett sånt där torteringsverktyg.. :-$ 

Spikmatta!11 Testa. Folk bara dissar dem mn de är faktiskt bra.


   
SvaraCitera

kul, större press inför beach 2015
älskar jordens utveckling, människor är så påhittiga.... nya idéer om hur vi ska öka köerna på psykiatrin hahaha snarare årets skämt än årets julklappSöt


   
SvaraCitera

Spikmattan använder jag fortfarande dagligen! 😀 Bästa som finns ju! Men jag tycker att det här borde ha blivit årets julklapp i år:  http://www.nameon.se/handdukar/handdukar-med-namn  

Jag vill iallafall ha mitt namn på alla mina handdukar 🙂


   
SvaraCitera

time: Nej, alla deras idéer suger.

Meh.


   
SvaraCitera

kritiskt tänkande borde bli årets julklapp


   
SvaraCitera
höna

time: Nej, alla deras idéer suger.

alltså förlåt om jag låter som en hipster men jag tycker att dom e tråkiga och inte så personliga och uppfinningsrika


   
SvaraCitera

Tråkigt och känns väldigt placebo. Produkten alltså.


   
SvaraCitera

Jag har funderat på att köpa en för att hacka och göra om till något annat.


   
SvaraCitera
reben

vill ha en 97a


   
SvaraCitera
Jensas

Daniellas:
Spikmattan använder jag fortfarande dagligen! 😀 Bästa som finns ju! Men jag tycker att det här borde ha blivit årets julklapp i år:  http://www.nameon.se/handdukar/handdukar-med-namn  

Jag vill iallafall ha mitt namn på alla mina handdukar 🙂

Detta skulle min mamma gilla ! HAHA! Men det är ju rätt grymt ändå, jag skulle vilja ha mina initialer på en morgonrock, J.W. 

Topp


   
SvaraCitera