Aviseringar
Rensa alla

Årets julvärd


mens
 mens
Ämnesstartare

Hallå när valdes Gina Dirawi? Kan man rösta fram sådant? Vem bestämmer vem som ska bli det? Vill ju ha Arne Weise!


   
Citera

Igåe tror jag. Vet ej hur det röstas fram.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Gruvann:
Igåe tror jag. Vet ej hur det röstas fram.

ingen frågade mig om vad jag tyckte iaf LedsenLedsen


   
SvaraCitera

Inte mig heller.. 

Kollar TV4 dock efter att det blev klart att Gina blev värd.


   
SvaraCitera

Gina är rolig och jag hoppas att hon skämtar om sin familj Mycket glad


   
SvaraCitera

Skit bra, inget emot att hon är muslim 


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Som kvinnorätts"kämpe" borde jag ju jubla över att en ung tjej får chansen men jag är tydligen någon slags traditionalist när det gäller julvärdar. Synd.


   
SvaraCitera

Hur kan ni inte gilla gina?? 

Nu kollar inte jag på TV över julen eller förvisso aldrig. men jag tycker väldigt bra om gina mhmhmh

var typ hennes första youtube-prenumerant, skojar inte. hon har mig att tacka minsann. Rodnar


   
SvaraCitera

Hmm, vet ej vem det är. Brukar inte kika på tv-programmet heller. Kanske blir bra ändå.

Jag har faktiskt hört om Arne Weise och Bengt Feldreich dock. Men har nog aldrig kollat på. Minns att många tyckte så bra om Arne, det får man höra var år vid juletid.


   
SvaraCitera

Self absorbed little brat.


   
SvaraCitera

Ok ska ej snacka skit. Hon är ingen komiker, men hon är helt ok som radiopraterska förutom det faktum att hon bara kan relatera till sig själv och bara snackar om sig själv hela tiden, vilket noll människor i världen bryr sig om, men detta är nog mest ett symptom på hennes (iaf då) låga ålder.

Det är vad ageism resulterar i, hela Sverige hypear ju ungdomen så sjukt mycket att vi får hjärndöd media som ett reslutat.


   
SvaraCitera

Kommer bli kaoZ hos äldre konservativa kristna dock, när en troende muslim ska leda en traditionell kristen högtid. 

Hoppas å deras vägnar även att Carola Häggquist, evangelisk kristen, som programledare för ett Ramadan-firande isf. 

Inte "mer än rätt". Ett mynt måste ha två sidor. Haters gonna hate


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Hon är rätt kul och jag gillar att hon kan skämta om sin familj. Dock rätt töntigt att hon förnekar sin väldigt uppenbara näsoperation och är så jäkla flamsig. Känns lite smått inkvoterad. Säger dock ej att jag skulle göra ngt hon gör bättre obs.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Gruvann: n troende muslim sk

är hon väl inte?


   
SvaraCitera

mens:

är hon väl inte?

Står iofs på wikipedia eller liknande tror jag, men så länge jag inte hittat motbevis så tror jag på det.

Även SvD.


   
SvaraCitera