Aviseringar
Rensa alla

Årets kallaste natt


Ämnesstartare

My dreams are her:

Du kan sadla om till polarforskare.

Nja, föredrar att bossa och göra folk arbetslösa, det är mitt kall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow! fick sällskap ikväll! öl och tvspel shit yeah it's nice

tlaltecuhtli:

ghost world, om jag minns rätt!

har du förresten några erfarenheter av fiket "café sodom"? Känns som det är din stil på många sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Är du sotare?

06:24

Brukar ta alla möjliga ströjobb och lever för helgerna. Har under det senaste halvåret jobbat som plåtslagare.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

typ hela filmen och sedan i slutet går de förbi honom och då kommer bussen?

tlaltecuhtli:

ghost world

GOD DAMN IT JAG KUNDE JU DEN DÄR!


   
SvaraCitera

Här är det snarare den varmaste natten på länge, bara -6.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så kallt här
ritar lyssnar musik lär o mig lite franska o holländska med en nice sida
jättebra språksida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ute för ett litet tag sedan, är fortfarande kall om benen trots att jag ligger under täcket. Fast det kan nog bero på knasig blodcirkulation iofs.

Min ögonfransar blev iaf alldeles frostiga när jag var ute! Det ser så tjusigt ut.

Historien:

Brukar ta alla möjliga ströjobb och lever för helgerna. Har under det senaste halvåret jobbat som plåtslagare.

Åh satan vad nice! Vill också jobba sådär högt upp men blir det inte väldans halt på taken?

oatsreuvaue:

inte så kallt härritar lyssnar musik lär o mig lite franska o holländska med en nice sida

Åååh nu kan jag friska upp tyskan lite [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var ute tidigare idag och samlade energi, jag älskar svenska vintrar när det är minus och snö! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åååh nu kan jag friska upp tyskan lite

ja über bra att kunna tyska ju, finns inte så mycket på sida just utav tyska grejer men lite vokabulär o så :∆


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

ja über bra att kunna tyska ju, finns inte så mycket på sida just utav tyska grejer men lite vokabulär o så :∆

Nya ord skadar ju aldrig! Även om det är det här med att bygga meningar å skit som är svårast, men äsch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Nya ord skadar ju aldrig! Även om det är det här med att bygga meningar å skit som är svårast, men äsch.

ja hela bakvända grammatiken, men så snart man är förbi den så flyter det nog på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åh satan vad nice! Vill också jobba sådär högt upp men blir det inte väldans halt på taken?

”Det finns saker man måste göra, även om det är farligt. Annars är man ingen människa utan bara en liten lort”
Lever du (precis som jag) efter den devisen kommer livet bli så himla mycket enklare.

Speciellt halt är det inte, så länge man övervunnit sin egen rädsla.
Sluta bara tänka på "åh nej jag får inte ramla, jag får inte ramla".
Det är precis samma sak som att säga till barn på 5 år att inte tappa matbrickan på väg till bordet.

Det kan vara halt på några enstaka ställen där taken är gjorda av något särskilt matareal. Har det dessutom bildats is som döljer sig under snön är det en annan femma. Gäller att känna efter. Att använda säkerhetslinor är ett måste på vintern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Speciellt halt är det inte, så länge man övervunnit sin egen rädsla.

Nja det var inte riktigt så jag tänkte heller, tycker inte det verkar så väldigt läskigt, har lagt om tak och grejer och man vänjer sig ju rätt fort vid höjden.

Historien:

Har det dessutom bildats is som döljer sig under snön är det en annan femma.

Det var med det jag tänkte på! Snö och is på plåttak är väl inte det som ger bäst grepp, men ja, man har ju säkerhetslinor såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varmaste natten på länge typ.


   
SvaraCitera