Aviseringar
Rensa alla

arg för något som hände för längese


Ämnesstartare

men folk inte vill att jag ska prata om det dom vill att det inte ska ha hänt något och jag ska bara låtsas det är okej. men jag är så arg för det tycker inte man kan göra så.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

var de mitt fel förtjänade jag de?


   
SvaraCitera

va har hänt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet hur det är, "gnällde för mycket på gamla oförrätter" när jag förklarade för psykiatrin varför jag var traumatiserad


   
SvaraCitera

Det är jobbigt men allt man kan göra är att prata med någon om det pga det är ju bara en själv som lider av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Det är jobbigt men allt man kan göra är att prata med någon om det pga det är ju bara en själv som lider av det

jo men skulle kännas bättre om man kunde prata med den som har gjort det istället.


   
SvaraCitera

defgrdthrt:

jo men skulle kännas bättre om man kunde prata med den som har gjort det istället.

beror på om hen är mottaglig för det eller inte, även om det ju känns bra att avreagera sig. funderar på att skriva ett brev till två  personer med allt jag känner, tror dock att jag redan gjort det till en massa år sedan men minns ej. nu är det dock lite annorlunda, frågor osv. vill mest ha det ur mig liksom. vill ej ha något svar tror jag. 


   
SvaraCitera