Aviseringar
Rensa alla

Arg för uteblivet ryck


Ämnesstartare

Jag var nere på Rhodos för en vacka sedan. Mitt i natten vaknade jag av ett riktigt storgräl med kastande av säkert 100 föremål och 100 decibel skrik. Jag fattade snart vad det handlade om: En tjej och en kille hade sex i rumet intill. De hade inte kondom och dealen var att han skulle dra ut dobracken när han kom. Det hade han inte gjort utan han pumpade in i stället. Detta föranledde bråket. Känner ni igen situationen? Har ni vart med om detta? Hade hon rätt at vara arg? Hon skrek att hon skulle anmäla honnom - vad kan det vara frågan om för brott? Otillåtet insprutande at säd kanske?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

DRA UT DOBRACKEN HAHAHAHAHAHHAHAHAHHA

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrattat ba o dragit 1 hedersmordsskämt. Lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^^ skulle nog inte kalla det brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elakt och respektlöst ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Skrattat ba o dragit ett hedersmordsskämt. Lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Tjena magnet1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Ballong med knopp en blejd!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Elakt och respektlöst ja

OK den var ganska förutsägbar från just Isola. Emily Broman brukar komma med lite fler moralkakor med tiden fast ändå lite mildare. Snart så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

OK den var ganska förutsägbar från just Isola. Emily Broman brukar komma med lite fler moralkakor med tiden fast ändå lite mildare. Snart så.

vi tenderar att tycka att respekt och likavärde är en bra grej, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Elakt och respektlöst ja

Men om hon hade ridit då och inte dragit sig ur när han kom.... hade det varit lika illa av henne då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Men om hon hade ridit då och inte dragit sig ur när han kom.... hade det varit lika illa av henne då?

ja. dock är det ju hon som får genomgå en abort/ta dagen efter-piller. att göra någonting mot den andres vilja är ju alltid fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle säga att dom båda är efterblivna. Hon, för att hon går med på sex utan kondom och hoppas på att inte bli gravid, och han får att han inte håller det han lovat.

Tycker inte att hon borde vara mer arg på honom än sig själv, men nu är jag ju inte direkt insatt i situationen så det är svårt att säga.

Tycker dom borde växa upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: ja. dock är det ju hon som får genomgå en abort/ta dagen efter-piller. att göra någonting mot den andres vilja är ju alltid fel.

Well, att bli pappa mot sin vilja är väl lika illa det?Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Well, att bli pappa mot sin vilja är väl lika illa det?Sover

Inte minst för ungen, vilken är den jag tänker på. Men jag tog för givet att hon tänkte göra abort.


   
SvaraCitera