Aviseringar
Rensa alla

Arg för uteblivet ryck


Ämnesstartare

isola: ja. dock är det ju hon som får genomgå en abort/ta dagen efter-piller. att göra någonting mot den andres vilja är ju alltid fel.

Hur hade du gjort Isola? Du är ju det stora oraklet här på Ungdomar. Som vet allt bäst. Inget sex alls kanske? Spelat plockepinn i stället?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

klart hon har rätt att vara arg över att han inte kalrade av att hålla en väldigt enkel överenskommelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

använt preventivmedel pga förmåga att tänka längre än näsan räcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag undrar hur detta skulle ha fungerat om Isola haft en pojkvän. Hon hade tagit på sig sådana vita handskar som doktorer har på sig och takftast runkat av honnom och sprutat i en plastbehpllare som det står "smittförande avfall" på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Inte minst för ungen, vilken är den jag tänker på. Men jag tog för givet att hon tänkte göra abort.

Är dom vettiga människor och behåller barnet så borde dom behandla barnet som om det inte vore ett misstag kan jag tycka. Barnet i sig har ingen vilja i sammanhanget, men föräldrarna har. Sen om barnet föds under dåliga förhållanden så är det såklart synd.
Så jag tycker att båda parter här bör skämmas precis lika mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Är dom vettiga människor och behåller barnet så borde dom behandla barnet som om det inte vore ett misstag kan jag tycka. Barnet i sig har ingen vilja i sammanhanget, men föräldrarna har. Sen om barnet föds under dåliga förhållanden så är det såklart synd.
Så jag tycker att båda parter här bör skämmas precis lika mycket.

fast så blir det ju sällan 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: klart hon har rätt att vara arg över att han inte kalrade av att hålla en väldigt enkel överenskommelse

Det är taskigt ja, men hon borde också tänkt lite längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: fast så blir det ju sällan 🙁

Jag vet inte, jag känner inte så många med oönskade barn så kan inte riktigt uttala mig i frågan. Jag påstod dock inte att det alltid är så heller, så.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

aristoteles:

Det är taskigt ja, men hon borde också tänkt lite längre.

Överreaktion är sällan bra. Men tycker ändå hon hade all rätt att vara arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: Överreaktion är sällan bra. Men tycker ändå hon hade all rätt att vara arg.

Ja det var dåligt av honom. Hon borde också vara arg på sig själv över sig dumhet och brist på ansvartagande. Han också för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hon som tjej kunda ju ha knipit åt med slidan så att det inte kom ut någon sperma i henna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag vet inte, jag känner inte så många med oönskade barn så kan inte riktigt uttala mig i frågan. Jag påstod dock inte att det alltid är så heller, så.

det gör du nog, tyvärr mvh pessimist

Gasolinerainbow:
Men hon som tjej kunda ju ha knipit åt med slidan så att det inte kom ut någon sperma i henna!

han var ju redan inne i henne så det hade ju ej funkat. sedan kan spermier leva kvar inuti slidan i flera dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

isola:
det gör du nog, tyvärr mvh pessimist

han var ju redan inne i henne så det hade ju ej funkat. sedan kan spermier leva kvar inuti slidan i flera dagar.

Jo men även om han kar kuken inne i henne.... kan hon inte knipa åt med fittan hårt när han kommer så att flödet i penisen blir omöjligt. Så att det inte kan komma ut något kladd inne i henne?

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
 

Jo men även om han kar kuken inne i henne.... kan hon inte knipa åt med fittan hårt när han kommer så att flödet i penisen blir omöjligt. Så att det inte kan komma ut något kladd inne i henne?
 
 
 


och även om det gick skulle hon ju behöva slappna av för att han skulle kunna dra sig ut och då skulle allt rinna ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:


och även om det gick skulle hon ju behöva slappna av för att han skulle kunna dra sig ut och då skulle allt rinna ut

Så ni kan inte knipa med slidan så hårt runt penisen så att sperman inte kan komma in i er om ni vill? Kan ni bromsa något i vart fall om ni kniper hårt?


   
SvaraCitera