Aviseringar
Rensa alla

arg, ledsen, besviken, behöver stöd 🙁


Ämnesstartare

en "kompis" som varit ovän med mig sen i december pga att jag träffat en kille hon hatar, har bakom min rygg träffat han för någon vecka sen som jag fick veta av killen idag, vad gör man? hon sitter bara å skrattar och säger att hon får väl umgås med vilka hon vill. jag vet inte vart jag ska ta vägen. suttit å gråtit och varit arg hela kvällen, under ett års tid har hon suttit och varit arg på mig å sagt att om jag någonsin skulle bli tillsamamns med den här killen såskulle hon säga upp kontakten, och så går hon bakom min rygg och träffar han fast hon varit ovän med mig pga att jag träffat han!! vad ska jag göra? blir tokig!


   
Citera

Skär halsen av henne.


   
SvaraCitera

var glad över att du inte får genomlida något värre....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

var glad över att du inte får genomlida något värre....

något värre? det är andra gången under två år som en "kompis" går bakom ryggen på mig och träffar en snubbe jag gillar. det gör jävligt ont.


   
SvaraCitera

varför skulle hon träffa honom om hon hatar honom


   
SvaraCitera

Matilda1988:

varför skulle hon träffa honom om hon hatar honom

För att hatsex är nice?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

varför skulle hon träffa honom om hon hatar honom

det är precis det jag undrar! å det är de som gör mig ännu mer förbannad, man kan ju tro att hon gör de bara för att såra mig ännu mer


   
SvaraCitera

rocka_billy:

något värre?

är du psykiskt och fysiskt frisk, har tak över huvudet, blir älskad av någon och har mat på bordet så har man egentligen ingen rätt att klaga


   
SvaraCitera

rocka_billy:

går bakom ryggen på mig och träffar en snubbe jag gillar. det gör jävligt ont.

du får va snabbare med att ragga upp killen då fan :S svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

är du psykiskt och fysiskt frisk, har tak över huvudet, blir älskad av någon och har mat på bordet så har man egentligen ingen rätt att klaga

jag trodde man kunde prata känslor här, ska du sitta och dryga dig nu så kan du låta bli att ens kommentera tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du får va snabbare med att ragga upp killen då fan :S svårare än så är det inte.

jag har träffat han i 2,5 år nu?! så du sitter och säger att det är mitt fel att både han och min föredetta bästa kompis går bakom ryggen på mig och totalt krossar mitt hjärta?


   
SvaraCitera

rocka_billy:

jag har träffat han i 2,5 år nu?! så du sitter och säger att det är mitt fel att både han och min föredetta bästa kompis går bakom ryggen på mig och totalt krossar mitt hjärta?

citera där jag skriver att d är ditt fel.och det står inget vilken status eller hur länge ni träffats,så lägg ner förhelvete och skyll dig själv som är vek och inte kan ryta ifrån till dom båda och sen skita i dom.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

man kan ju tro att hon gör de bara för att såra mig ännu mer

[wink]


   
SvaraCitera

du säger ju själv att det är dina före detta kompisar hur svårt är det att skita fullständigt i dem egentligen.

ibland känns det ju skönt att vara solitär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej förlåt att jag ens försökte få lite stöd från folk man inte känner, jag ser nu att jag gjorde ett misstag, kanske är det svårt att sätta sig in i min sitatuion


   
SvaraCitera