Aviseringar
Rensa alla

Arg på unga uppmärksamhetshoror


Ämnesstartare

Alla tjejer har förmodligen gått igenom den här fasen under deras tonår, jag vet att det är ett naturligt beteende och att det förmodligen går över då hjärnan är fullt utvecklad - men jag kan aldrig sluta vara arg över just unga (speciellt flickor) som på olika sätt kräver uppmärksamhet.

Tex. när de skriver löjliga och helt onödiga saker på facebook (oftast snuskiga och förolämpande). När de trotsar sina föräldrar bara för att de kan eller de letar efter empati genom att dra en lång historia om deras "hemska" liv.

Jag hatar snorungar och vet inte riktigt hur jag ska släppa det. Jag har säkert raderat 100 vänner på facebook nu bara för att jag blir så arg över deras barnsliga kommentarer. Hur gör man?


   
Citera

Bäst lösning är att inte ge någon uppmärksamhet. Intalar mig att de inser att det dem gör inte uppskattas av andra snabbare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Bäst lösning är att inte ge någon uppmärksamhet. Intalar mig att de inser att det dem gör inte uppskattas av andra snabbare då.

Det är något som har varit väldigt självklart för mig. Jag orkar väldigt sällan blanda mig i sådant, men ilskan fortsätter att växa ju mer jag tänker på det.


   
SvaraCitera

kindergartner:

g. Jag orkar väldigt sällan blanda mig i sådant, men ilskan fortsätter att växa ju mer jag

då får acceptera din inre surtant [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

då får acceptera din inre surtant

Haha, jag antar det.


   
SvaraCitera
Tyrael

Varför använder du Facebook? Ett sådant värdelöst sätt att spendera din värdefulla tid.


   
SvaraCitera

kindergartner:

Haha, jag antar det.

Titta tillbaka på hur du själv var när du var i samma ålder [smile] Man blir lite mer förstående då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Varför använder du Facebook? Ett sådant värdelöst sätt att spendera din värdefulla tid

Ett sätt att roa sig då jag varken jobbar eller går skola. Men det är inte sådan stor del av min vardag.

Sovande:

Titta tillbaka på hur du själv var när du var i samma ålder Man blir lite mer förstående då

Jo jag vet, men det gör mig bara mer arg tyvärr, haha!


   
SvaraCitera

kindergartner:

Jag hatar snorungar

kindergartner:

Jag har säkert raderat 100 vänner på facebook

varför hade du en massa snorungar som vänner in the first place!? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varför hade du en massa snorungar som vänner in the first place!?

Jag anade att dom inte var det i början.


   
SvaraCitera

kindergartner:

Jo jag vet, men det gör mig bara mer arg tyvärr, haha!

Ah segans [n]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

varför hade du en massa snorungar som vänner in the first place!?

För att de gav ett par centimeter längre e-penis?


   
SvaraCitera

valter:

För att de gav ett par centimeter längre e-penis?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

hahaha jag har folk på min fb (typ gamla högstadiekompisar) som är lika gamla som mig som fortfarande kör saker som "ACCEPTERAR DU MEJ SOM JAG ÄR? TRYCK GILLA OM DU GÖR DE. KOPIERA OCH LÄGG I DIN STATUS SÅ FÅR DU SE OM DINA VÄNNER ACCEPTERAR DIG SOM DEN DU ÄR <3" o diverse liknande. skäms ju.


   
SvaraCitera