Aviseringar
Rensa alla

Argument för att köpa fiddy.


Ämnesstartare

Haha xD
Tror den jag kollat på är större, men som sagt så är jag också "datanörd" så har aldrig sett hur stora dessa är irl, den är större än den på bilden iaf 😛 
125cc om det säger dig något.


   
SvaraCitera

Flexius:

Fiddy går typ inte köra där :/
Iallafall inte på crossbanan vid mig. (bor i liten råtthåla)
Kommer altså köra på typ grusvägar om det gör någon skillnad.

Kan du inte cykla istället?? Minst lika fräckt +miljövänligt 

finns sånna där coola mindre cyklar typ bmx man kan göra trix med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Hahahaha är det här en sån du pratar om? Fiddy1.jpg

Haha xD
Tror den jag kollat på är större, men som sagt så är jag också "datanörd" så har aldrig sett hur stora dessa är irl, den är större än den på bilden iaf 😛
125cc om det säger dig något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan du inte cykla istället?? Minst lika fräckt 

Går inte lika snabbt 😛
Gör det liksom för spänningen, det måste typ vara extremt för att jag ska få någon kick utav det, kanske gör en annan tråd om det.


   
SvaraCitera

Flexius: Gör det liksom för spänningen, det måste typ vara extremt för att jag ska få någon kick utav det,

är det inte extremt att cykla i skogen, typ downhill, vet du hur fort d går lr?? blixtsnabbt, så minsta lilla sväng fel så dör man, det e la bra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

är det inte extremt att cykla i skogen, typ downhill, vet du hur fort d går lr?? blixtsnabbt, så minsta lilla sväng fel så dör man, det e la bra? 

Ja, det är sant, men jag har inte viljekraften eller den fysiska kraften för att göra något sådant. (+ då måste jag köpa en cykel som går att köra downhill med)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

är det inte extremt att cykla i skogen, typ downhill, vet du hur fort d går lr?? blixtsnabbt, så minsta lilla sväng fel så dör man, det e la bra? 

Och det är la mer extremt att åka fiddy där eller? 😉


   
SvaraCitera

Såna är farliga.


   
SvaraCitera

Flexius: fysiska kraften för att göra något sådant.

vad ocoolt! Då kan du lika väl stanna inne och spela spel

Flexius:

Och det är la mer extremt att åka fiddy där eller? 😉

Lol nej cykel går snabbare pga fiddyn kmr typ övervarva så motorn sprängs i nedförsbackarna..


   
SvaraCitera