Aviseringar
Rensa alla

Argument för och emot !


Nachac:

Visst kan man, blir dock inte mer vettigt.

Nej, precis. Det är en åsiktsfråga och inte mycket till fakta alls. Svårt att debattera för och emot.


   
SvaraCitera

GUD FÖRBJUDER DET!!!!!!!!!!!!!!!!1


   
SvaraCitera

stinaah:

Varför ?

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Det är en åsiktsfråga och inte mycket till fakta alls.

Vad är dina åsikter då ? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det enda motargument jag kan komma på är ett ganska dåligt argument, men att det stoppar utvecklingen dvs blir alla homos kommer det inte att föddas mycket färre barn och då dör människan ut på sikt.

Fast världen är redan överbefolkad och man kan adoptera och massa andra alternativ. [crazy]


   
SvaraCitera

Mot: Det är bögigt.


   
SvaraCitera

stinaah:

alltså jag menar typ vad tycker ni om homo-, bi- och transsexuella ?

Jag tycker att de är helt vanliga människor precis som alla andra. Särskiljer inte människor pga deras sexualitet.


   
SvaraCitera

stinaah:

transsexuallitet

Det finns inget som heter transsexualitet, kanske menar du transsexualism? Transsexualism har dock inget med sex att göra utan handlar om könsidentitet.


   
SvaraCitera

Det är bögigt att vara bög[confused] fast är iofs rätt bögigt med tjejer också[shake]


   
SvaraCitera

stinaah:

Vad är dina åsikter då ? 🙂

[y]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Det enda motargument jag kan komma på är ett ganska dåligt argument, men att det stoppar utvecklingen dvs blir alla homos kommer det inte att föddas mycket färre barn och då dör människan ut på sikt.

Provrörsbefruktning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Klart som fan man kan vara för eller mot det? Bara för att det existerar så kan man fortfarande tycka det är fel och anse att det inte borde existera.

Du bild är jätteläskig, typ den tjejen som man alltid ser i skräckfilmer och som man inte alls vill bli påmind om när man är ensam hemma .. [blush][n]


   
SvaraCitera

Det är absolut inget fel med att vara HBT, man skall vara öppen med den läggning man är och inte skämmas 🙂
Folk som har problem med HBTpersoner har uppenbarligen problem själva...
Själv så är jag hetero men förespråkar homosexuellas rättigheter, det borde fler göra[y]


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Du bild är jätteläskig, typ den tjejen som man alltid ser i skräckfilmer och som man inte alls vill bli påmind om när man är ensam hemma .. [blush][n]

Det är inte hon, då jag antar att du menar Samara i The Ring.. Eller ja, någon av alla andra flickor med svart långt hår. Det är ett typ av skräcktema.

Denna flickan heter Alma och hör till Spelet F.E.A.R.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Det är inte hon, då jag antar att du menar Samara i The Ring.. Eller ja, någon av alla andra flickor med svart långt hår. Det är ett typ av skräcktema.

Ja, typ hon och alla andra svartlånghåriga tjejer i skräckfilmer.

JejeX:

Denna flickan heter Alma och hör till Spelet F.E.A.R.

Aha okej, hon påminner mig dock fortfarande om Samara och alla andra svartlånghåriga tjejer i olika skräckfilmer [sad]


   
SvaraCitera