Aviseringar
Rensa alla

Argument med lillebror om tecknad rumpa -_-


Ämnesstartare

Jag gillar min lillebror. Normalt är han snäll och hjälpsam, men IBLAND kan han vara ett riktigt rötägg. Och ibland även riktigt jobbig.

Vissa omständigheter har gjort att vi har dragits in i en seriös (!) diskussion om en tecknad animerumpa. -_-

Ord står mot ord, så jag skulle vilja höra vad ni tycker (så att jag kan säga att det är många fler än mig som tycker så) om den här:

Image

Jag har lovat att inte avslöja vad jag själv tycker då era åsikter ska vara oberoende av vad jag eller han anser om den.

Skriv bara ned hur ni tycker den ser ut så att jag kan visa honom.

Ursäkta att vi blandar in er i vårt argument, men det kommer aldrig att sluta om inte några utomstående tar ställning.


   
Citera
kachin

Okej

den ser lite ihoptryckt ut tycker jag, som när man trycker ihop läpparna på någon och säger att "min mamma tycker jag ser ut som ett russin"
den är inte riktigt delad i två skinkor utan liknar mer en boll. eller en nektarin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går ej att ta miste på vem TS är. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Går ej att ta miste på vem TS är. [smile]

Vhfaj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej!

det ser ut att vara en ganska spänstig och fyllig rumpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

som när man trycker ihop läpparna på någon och säger att "min mamma tycker jag ser ut som ett russin"

hahah wtf gör folk så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf är detta vhfaj eller ej?

Röven ser ut som en röv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha men vafan ni gjorde mig rädd!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men uhuhu denna reggade ju 03, då kan det väl ej vara vhfaj om han inte köpt/kapat någons konto för att använda nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Vhfaj?

Jao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jao.

så vhfaj har haft ett trollkonto sedan 03?


   
SvaraCitera