Aviseringar
Rensa alla

Argumenternade tal?


Ämnesstartare

NiklasW:

Vadå inte stå bakom? Du har ju inte ens hört argumenten.. Blink

Ledsen men jag skulle inte kunna stå för att skicka hem eller hindra folk som har det svårt att komma hit, få ett hem, tycker att man ska ta hänsyn till mänskligheten och de mänskliga rättigheterna Glad Argumenten har jag hört och jag skulle inte få för mig att stå bakom dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BatmanMolly:

Ledsen men jag skulle inte kunna stå för att skicka hem eller hindra folk som har det svårt att komma hit, få ett hem, tycker att man ska ta hänsyn till mänskligheten och de mänskliga rättigheterna Glad Argumenten har jag hört och jag skulle inte få för mig att stå bakom dessa.

Tänker inte gå in i en till diskussion om invandring, såvida du inte nödvändigtvis vill det, men ett av huvudargumenten till varför vi bör minska invandringen är just för att hjälpa fler människor och därigenom ta hänsyn till mänskligheten och de mänskliga rättigheterna.


   
SvaraCitera
reben

vfr kvinnor inte bör ha rösträtt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Tänker inte gå in i en till diskussion om invandring, såvida du inte nödvändigtvis vill det, men ett av huvudargumenten till varför vi bör minska invandringen är just för att hjälpa fler människor och därigenom ta hänsyn till mänskligheten och de mänskliga rättigheterna.

Tack för förslaget somsagt! Men jag tar hellre en sådan diskussion privat via meddelande istället isåfall! Glad Jag har en del argument jag också Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vfr kvinnor inte bör ha rösträtt

Känns lite udda att snacka om det då jag har rätt att rösta i år för första gången och definitivt kommer att använda min röst Glad Vilket folk vet. Men glad för förslaget Blink


   
SvaraCitera
reben

BatmanMolly:

Känns lite udda att snacka om det då jag har rätt att rösta i år för första gången och definitivt kommer att använda min röst Glad Vilket folk vet. Men glad för förslaget Blink

ja vadå måste du stå för d oxo elr sjuk uppgift isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ja vadå måste du stå för d oxo elr sjuk uppgift isf

Eftersom många i min klass inte förstår ironi så måste jag nog det för mitt eget bästa Glad


   
SvaraCitera
reben

BatmanMolly:

Eftersom många i min klass inte förstår ironi så måste jag nog det för mitt eget bästa Glad

du ska ju inte va ironisk ? men ah va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

du ska ju inte va ironisk ? men ah va 

Jag hade behövt vara ironisk om jag skulle stå för att kvinnor inte skulle få rösta Blink


   
SvaraCitera