Aviseringar
Rensa alla

aristoteles ensam i stockholm


Ämnesstartare

Så nu är aristoteles lämnad åt sitt öde i det lilla samhället täby.
Frågan är, vad borde aristoteles fördriva tiden med tills skolan börjar den 25e?

aristoteles känner inte många själar i huvudstaden och vill ha tips på göromål. Dessutom har aristoteles mycket opålitlig nätverksanslutning till random granne för tillfället, vilket gör det ännu svårare att fördriva tiden.


   
Citera
Ämnesstartare

har jiddrat det i varje tråd men du kan handla spelkassetter och spelkonsoller och sånt i vårberg och köpa musik i solna på dgr;E.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

köpa musik

Lolwhut? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Lolwhut? [tard]

Du vet, sånt som vi som vill ha vår musik i fina skivor gör : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Lolwhut?

vava jaja skivor då:E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du vet, sånt som vi som vill ha vår musik i fina skivor gör : >

Chickfactor:

vava jaja skivor då:E

Vad skall man med skivor till? [tard]

aristoteles:

Frågan är, vad borde aristoteles fördriva tiden med tills skolan börjar den 25e?

Gillar du minderåriga flickor så kan jag tipsa om att Nollan bor i Stockholm [y] Gillar du mysiga spelkvällar så bor också Fejlarn där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vad skall man med skivor till? [tard]

Samlingsobjekt ser jag det mest som. Roligt att ha i hyllan typish. Sen är jag av den oerhört obskyra uppfattningen att artister ska få pengar för sina verk om jag vill ta del av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vad skall man med skivor till?

spela musik? ifall man går några till steg utanför harvey så finns inte allt på nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

spela musik? ifall man går några till steg utanför harvey så finns inte allt på nätet?

Stenkakor och Vax-LP's är det ballaste någonsin. Jazz & Blues-skivor har jättefina omslag, Count Basie, Big Bill Bronzy etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Gillar du minderåriga flickor så kan jag tipsa om att Nollan bor i Stockholm

Åhåhåhåh[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Sen är jag av den oerhört obskyra uppfattningen att artister ska få pengar för sina verk om jag vill ta del av dem.

Då sätter jag hellre in en tia på artistens konto om jag laddar ned skivan. Är mer än vad en genomsnittsartist får för ett skivköp i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Då sätter jag hellre in en tia på artistens konto om jag laddar ned skivan. Är mer än vad en genomsnittsartist får för ett skivköp i alla fall.

Gör du det då?
Förresten så beror det enormt mycket på vart man köper skivan ifrån med. Det är inte så att jag handlar på rocks precis[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Åhåhåhåh

Om du betalar för två horor så kan du bo hos mig, ensam hemma tills på onsdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Om du betalar för två horor så kan du bo hos mig, ensam hemma tills på onsdag.

Har redan egen lägenhet.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Har redan egen lägenhet

Kan du betala två horor ändå?


   
SvaraCitera