Aviseringar
Rensa alla

aristoteles ensam i stockholm


Ämnesstartare

Budolicious:

Gör du det då?
Förresten så beror det enormt mycket på vart man köper skivan ifrån med. Det är inte så att jag handlar på rocks precis[smile]

Ja, om artistens kontonummer finns ute. Finns dock sällan, och man orkar inte stalka upp alla band/artister som man laddar ned. Men skulle definitift givit pengar DIREKT till artisten.

Spelar ingen roll varifrån du köper skivan, är skivbolaget som sköter distrubitionen. Då också skivbolaget som delar kakan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Kan du betala två horor ändå?

Jag behöver inte sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag behöver inte sådana.

MEN JA RÅ!? [mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja, om artistens kontonummer finns ute. Finns dock sällan, och man orkar inte stalka upp alla band/artister som man laddar ned. Men skulle definitift givit pengar DIREKT till artisten.

Ett mail är ju oftast jättesvårt att skicka iväg!

Buddah:

Spelar ingen roll varifrån du köper skivan, är skivbolaget som sköter distrubitionen. Då också skivbolaget som delar kakan.

Fast köper du över nätet försvinner en stor del av omkostnaderna. Och en del av det jag köper ligger inte på skivbolag öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

MEN JA RÅ!? [mad][cry]

Ragga upp nån istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Frågan är, vad borde aristoteles fördriva tiden med tills skolan börjar den 25e?

Du kan hälsa på min gammelmormor och prata med henne en stund varje dag [smile] Det skulle jag gjört om jag bodde i stockholm. annars kan du sitta på en bänk och titta på människor och fnissa åt dem. eller nåt. det är vad jag skulle gjort [cute] återkommer med fler idéer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fast köper du över nätet försvinner en stor del av omkostnaderna. Och en del av det jag köper ligger inte på skivbolag öht

Köper du en låt på säg iTunes för 10 kronor, så går 33 öre till artisten. Kreditkortsbolaget som sköter överföringen får mer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Köper du en låt på säg iTunes för 10 kronor, så går 33 öre till artisten. Kreditkortsbolaget som sköter överföringen får mer 🙂

Jag har aldrig köpt något på iTunes (jag vill ju ha skivor kom vi fram till).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skivor är hur som helst roligare att äga än värdelösa datorfiler.

Jag gick förresten i gymnasium i Täby!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag gick förresten i gymnasium i Täby!

Nice, jag bor i dom där stora hyreshusen som är byggd i en cirkel, alldeles vid centrum. =)

Emmelipemmeli:

annars kan du sitta på en bänk och titta på människor och fnissa åt dem. eller nåt. det är vad jag skulle gjort

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Samlingsobjekt ser jag det mest som. Roligt att ha i hyllan typish.

Filmer är rejäla samlingsobjekt, speciellt nu när butikerna skiter ut kvalitétsfilmer för mellan 39 och 99 kr st. Hittade t ex matrixtriologin, varav 2 av filmerna var dubbeldiskutgåvor, för så lite som 139 kr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nice, jag bor i dom där stora hyreshusen som är byggd i en cirkel, alldeles vid centrum. =)

Då har du ju nära till vattnet.

Dold text: Fontänen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Filmer är rejäla samlingsobjekt, speciellt nu när butikerna skiter ut kvalitétsfilmer för mellan 39 och 99 kr st. Hittade t ex matrixtriologin, varav 2 av filmerna var dubbeldiskutgåvor, för så lite som 139 kr

Ah, filmer är också kul att ha. Det har jag alldeles för lite av. Bara ibland när man är på typ ica maxi och de har sådana där jättelådor med 3 för 99 och liknande jag letar guldklimpar: >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah, filmer är också kul att ha. Det har jag alldeles för lite av. Bara ibland när man är på typ ica maxi och de har sådana där jättelådor med 3 för 99 och liknande jag letar guldklimpar:

Exakt dom lådorna jag menar, på just ica maxi, haha=D Har dock funnit att dom har samma filmutbud på willys, coop forum kan ha en del ibland också, ut och leta bara=d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Exakt dom lådorna jag menar, på just ica maxi, haha=D Har dock funnit att dom har samma filmutbud på willys, coop forum kan ha en del ibland också, ut och leta bara=d

Will sure do.. when i get the money :c


   
SvaraCitera