Aviseringar
Rensa alla

Armen skakar efter träning ?


Ämnesstartare

Min vänsterarm skakar konstant , går inte o få stopp på den. Den har hållt på i 2min. Det är typ som ryckningar. Som om man fryser. Sån skakning. Vad är felet ? överansträngning ?


   
Citera

Håll den still.


   
SvaraCitera

spasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

spasm

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Håll den still.

Den skakar bara mer :S


   
SvaraCitera

Men spelar det någon roll?


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

??

det är normalt 🙂


   
SvaraCitera

Inte så konstigt.


   
SvaraCitera
elinc

Jag hade svårt att hålla still mina armar och händer ett tag, skakade lätt typ 24. Så fick jag nån massage av nån kunnig människa som berättade att jag fått någon nerv i kläm när jag spelade match eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Jag hade svårt att hålla still mina armar och händer ett tag, skakade lätt typ 24. Så fick jag nån massage av nån kunnig människa som berättade att jag fått någon nerv i kläm när jag spelade match eller nåt.

allså. Jag lyfte 17kg i ca 5min. Det ska väl inte kunna få någon nerv i kläm ?[confused]


   
SvaraCitera
elinc

Muscle_boy:

allså. Jag lyfte 17kg i ca 5min. Det ska väl inte kunna få någon nerv i kläm ?[confused]

Vet inte? Antagligen inte, då borde ju problemet vara vanligare.. Fick det när jag spelade och nån drog min axel i nån konstig vinkel [shake]


   
SvaraCitera

roligt


   
SvaraCitera
Kaayi

mamma sa till brorsan när hans armar skakade att det är musklerna som rycker lite av ansträngningen, att han är är ovan att "göra så pass mycket".


   
SvaraCitera

blir väl så om man tränar för mkt?


   
SvaraCitera

alltså du är stört lik en kompis till mej


   
SvaraCitera