Aviseringar
Rensa alla

Arrogans/Översittar-tråden [rolleyes]


Ämnesstartare

Behöver någonstans där jag kan få utlopp för den bubblande arrogans jag ibland har i kroppen.

Detta kan dock dessutom funka för de som vill vara översittare eller behöver trycka ner en person/folkgrupp/socialt evenemang/traditioner eller annat som kan få en att känna sig översitt.....ig [rolleyes].

---------------------------------------------------------------------
(Detta streck signalerar starten på tråden)

Känner mig så mycket bättre än alla andra nu när jag sitter och pluggar samt lyssnar på en föreläsning om astrofysik. Speciellt när man hör nollorna utanför prata om vilket skal till Iphonen som är bäst/finast/bögigast. [rolleyes]

Smultronjuice är så mycket godare och coolare än arbetarklassens apelsinjuice [rolleyes][rolleyes].

Tror ingen har druckit så mycket Cola som jag gjort under sommaren, måste ha druckit mer än hela Närke sammanlagt [rolleyes].


   
Citera
Ämnesetiketter
KSENIA

Nonoton:

Tror ingen har druckit så mycket Cola som jag gjort under sommaren, måste ha druckit mer än hela Närke sammanlagt .

COLA ÄR DOCK WT-DRYCKEN NR 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

COLA ÄR DOCK WT-DRYCKEN NR 1

Inte som jag dricker den [rolleyes]. Den är asdyr där jag köper den oxå [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Speciellt när man hör nollorna utanför prata om vilket skal till Iphonen som är bäst/finast/bögigast.

ba för att du inte har en iphone.............

Nonoton:

Smultronjuice är så mycket godare och coolare än arbetarklassens apelsinjuice .

Nonoton:

bögigast

[wink][wink][wink]

Nonoton:

Tror ingen har druckit så mycket Cola som jag gjort under sommaren, måste ha druckit mer än hela Närke sammanlagt .

tjockis [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: nä, var nog inte bra på översittargrejen..........


   
SvaraCitera
KSENIA

Nonoton:

Den är asdyr där jag köper den oxå .

SYND ATT DYRT ÄR DET NYA WT DÅ! JAG DRICKER CITRON- ELLER GURKVATTEN, DET ÄR 7KT PRETTO OCH BILLIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

SYND ATT DYRT ÄR DET NYA WT DÅ! JAG DRICKER CITRON- ELLER GURKVATTEN, DET ÄR 7KT PRETTO OCH BILLIGT

Gissar på att Cola har mycket finare burkar än vad gurkvatten (seriöst? gurkvatten? [rolleyes]) lär ha. Utsidan är minst lika viktig som insidan [rolleyes].

sarkasm:

nä, var nog inte bra på översittargrejen..........

Tyckte det funkade utmärkt [rolleyes]. Fast det är mer originellt att komma på egna saker än att kommentera andras [rolleyes][rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bor du i närke


   
SvaraCitera
KSENIA

Nonoton:

Gissar på att Cola har mycket finare burkar än vad gurkvatten (seriöst? gurkvatten? ) lär ha. Utsidan är minst lika viktig som insidan .

MED TANKE PÅ ATT GURKVATTEN INTE FINNS I NÅGRA BURKAR ALLS, UTAN I KARAFFER, SÅ HAR COLA FINARE BURKAR SVAR JA[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bor du i närke

Är du en sån Närke-översittare eller? [rolleyes]

Och nej, det gör jag inte, gillar dock inte närke speciellt mycket. Pga det fula namnet [rolleyes][rolleyes].

KSENIA:

MED TANKE PÅ ATT GURKVATTEN INTE FINNS I NÅGRA BURKAR ALLS, UTAN I KARAFFER, SÅ HAR COLA FINARE BURKAR SVAR JA

Karaffer är tjejigt, vi killar dricker burkar [rolleyes]. Helst sånna med starka färger och skön yta att klappa [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Tyckte det funkade utmärkt . Fast det är mer originellt att komma på egna saker än att kommentera andras .

man måste väl vara översittare mot någon eller? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller måste var väl en överdrift, men annars äre ju rätt poänglöst? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Är du en sån Närke-översittare eller? [rolleyes]

ja, vi är bättre än resten[shake]


   
SvaraCitera