Aviseringar
Rensa alla

Årsdags och födelsedagspresent till flickvännen. Help!


Ämnesstartare

S3ON:

När vi har tagit itu med problemen som är orsaken till denna tråden så kommer du finna världens bästa present till henne på egen hand! 

Men kan inte du bara dra, plz!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

När vi har tagit itu med problemen som är orsaken till denna tråden så kommer du finna världens bästa present till henne på egen hand! 

Så länge du inte kan hålla dig tråden så har du fan inte här å göra!


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Men kan inte du bara dra, plz!

Varför kämpar du emot det fördelaktiga? Öppna dina sinnen och upplev en ny värld av möjligheter! 


   
SvaraCitera
Exner

Ämnet är förslag på present. Feminism finns andra trådar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Ämnet är förslag på present. Feminism finns andra trådar om

Tack så mycket Exner 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min flickvän gillar ju även romantiska saker 🙂 


   
SvaraCitera

parkwaydrive:
Min flickvän gillar ju även romantiska saker 🙂 

Gillar hon att sova också? Att äta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gillar hon att sova också? Att äta?
Ska du håna mig nu oxå? Allvarligt talat, har du inget bättre för dig än att hata och neka då fan inte att du hatar för det är exakt det du gör. Ta dina jävla kommentar å dra nån jävla gång!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gillar hon att sova också? Att äta? 

Ska du håna mig nu oxå? Allvarligt talat, har du inget bättre för dig än att hata och neka då fan inte att du hatar för det är exakt det du gör. Ta dina jävla kommentar å dra nån jävla gång!!


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Ska du håna mig nu oxå? Allvarligt talat, har du inget bättre för dig än att hata och neka då fan inte att du hatar för det är exakt det du gör. Ta dina jävla kommentar å dra nån jävla gång!!

Tack för den du.. Jag har som sagt försökt hjälpa dig från början. Här sitter man med bästa presenttipset någonsin om hon tycker om god mat, god sömn & japan.. Men skit i det då om du skall vara sådär otacksam. Förvirrad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tack för den du.. Jag har som sagt försökt hjälpa dig från början. Här sitter man med bästa presenttipset någonsin om hon tycker om god mat, god sömn & japan.. Men skit i det då om du skall vara sådär otacksam. Förvirrad 

Otacksam? Du hånar ju mig. Å det har du gjort sen jag skrev "tjej" å anklagat mig sen dess. Visst jag sa ju inte att ditt tips var dåligt men jag sa bara att hon inte är ett direkt fan av te. Du gör en så stor grej av hela detta när du ist bara kunde ignorerat tråden men de kunde du då fan inte. Antingen så skiter du i tråden eller så håller du dig till ämnet så lätt är det.


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Otacksam? Du hånar ju mig. Å det har du gjort sen jag skrev "tjej" å anklagat mig sen dess. Visst jag sa ju inte att ditt tips var dåligt men jag sa bara att hon inte är ett direkt fan av te. Du gör en så stor grej av hela detta när du ist bara kunde ignorerat tråden men de kunde du då fan inte. Antingen så skiter du i tråden eller så håller du dig till ämnet så lätt är det.

Jag har hållit mig till ämnet hela tiden, om än tänkt utanför boxen.. Köp ett gäng apelsiner då om du vill ha det enkla före det mest önskvärda. Vill som sagt hjälpa dig finna den bästa presenten, men du vägrar ju min hjälp.    


   
SvaraCitera

En handgjord japansk pussellåda med något fint innehåll.

uFWTfRJ.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
En handgjord japansk pussellåda med något fint innehåll.

uFWTfRJ.jpg

Tack för tipset, vart kan man få tag i såna? 🙂 


   
SvaraCitera

parkwaydrive:

Tack för tipset, vart kan man få tag i såna? 🙂 

http://www.coolstuff.se/Himitsu-Bako

te.x.


   
SvaraCitera