Aviseringar
Rensa alla

årsinkomst


Ämnesstartare

hur ska jag veta min årsinkomst...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag har ju inget arbete, däremot har jag haft, ska jag basera min årinkost på inkomståret 2009 då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du har lön så = den*12-semestern daah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessutom har jag fått aktivitetsersättning, någonting som kommer utbytas till en högre summa, ska jag ändå fylla i min gamla summa? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

om du har lön så = den*12-semestern daah

blindstyre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I vilket sammanhang? Om du söker bostadsbidrag eller något sådant så är tanken att du ska uppskatta din årsinkomst och sedan meddela F-kassan vid eventuella förändringar i den uppskattningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

blindstyre

förlåt [sad][sad][sad][sad] [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

I vilket sammanhang? Om du söker bostadsbidrag eller något sådant så är tanken att du ska uppskatta din årsinkomst och sedan meddela F-kassan vid eventuella förändringar i den uppskattningen.

jag söker lägenhet, och där skall jag fylla i min årsinkomst. jag har ju fått aktivetsersättning nu i något år, så det anses väll vara min årsinkomst egentligen, dock ska jag börja få mer - men vet inte hur mycket - såklart jag hellre fyller i den nya summan så de fattar att jag har råd att hyra lägenhet hos dem [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

förlåt [sad][sad][sad][sad] [cry][cry][cry]

gå o skaffa brillor vah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag söker lägenhet, och där skall jag fylla i min årsinkomst. jag har ju fått aktivetsersättning nu i något år, så det anses väll vara min årsinkomst egentligen, dock ska jag börja få mer - men vet inte hur mycket - såklart jag hellre fyller i den nya summan så de fattar att jag har råd att hyra lägenhet hos dem

I så fall räknas nog aktivitetsersättning som inkomst, ja. Det bästa du kan göra är väl att ringa försäkringskassan och fråga om de vet vilken summa du kommer få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

I så fall räknas nog aktivitetsersättning som inkomst, ja. Det bästa du kan göra är väl att ringa försäkringskassan och fråga om de vet vilken summa du kommer få.

ja, klart det gör, det är ju det jag ska betala hyran med! men beslutet hos försäkringskassan har inte tagits än... men en normal ersättning om man har en hyra på 4000 är väll ca 3000-4000 utöver det... så rundar upp till 9000/månad * 12 och förändrar när jag vet mer konkret =)


   
SvaraCitera