Aviseringar
Rensa alla

Artikel om swingers-klubbar


Du gillar sånt antar jag.


   
SvaraCitera

misfits:

Hahaha. Ja, det var ett vackert argument.

[blush]


   
SvaraCitera

mopsen:

Förstår inte riktigt skidåkare heller, vem fan vi beblanda sig med snö?
Idioter.

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Du gillar sånt antar jag.

Nej, jag skulle inte vilja ligga runt med människor jag inte känner ordentligt. Däremot att ta in en tredje part som man är vän med eller whatever är väl inga problem.

Gifted:

Jo, men det var inte det jag syftade på. Jag tror inte man går på swingerklupp för att sedan hoppa på någon på vägen hem...

Nej, det är sant det med. Fast det beror ju helt på vad det är för slags människa också. Våldtäkt är ju mer än bara sex. Handlar ju om makt mer.

Zaew:

Håller med ig till 100%. jag tror faktiskt att folk är svartsjuka, dom vill ha något som dom inte kan få(säg den kille som inte drömt om en 3kant). då försöker dom övertyga sig själva om att det är moraliskt fel och att det är därfor dom inte har gjort det..

Det är väl inte bara killar som vill ha det? ;p
Nej, men det är möjligt, att de någonstans inom sig är nyfikna på det, men att de ser det som moraliskt fel och därför aggrar på det istället.


   
SvaraCitera

Andras knullvanor är inte min ensak [shake] Precis som mina inte är andras.


   
SvaraCitera

misfits:

Nej, jag skulle inte vilja ligga runt med människor jag inte känner ordentligt. Däremot att ta in en tredje part som man är vän med eller whatever är väl inga problem.

Okej, det var ju kul för dig. Tycker fortfarande det verkar rätt vrickat. Har du haft någon traumatisk händelse i ditt liv kanske? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Det är väl inte bara killar som vill ha det? ;p

mkt möjligt men det vet jag ingenting om[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Okej, det var ju kul för dig. Tycker fortfarande det verkar rätt vrickat. Har du haft någon traumatisk händelse i ditt liv kanske? [smile]

Nej, jag har haft ett väldigt fint och trevligt liv hittills 🙂 vadådå?


   
SvaraCitera

misfits:

Nej, jag har haft ett väldigt fint och trevligt liv hittills 🙂 vadådå?

Tänkte att det kanske skulle ha påverkat dig. Du är bara nyfiken liten dirty jäfel då. Kay.


   
SvaraCitera
Gifted

misfits:

Våldtäkt är ju mer än bara sex. Handlar ju om makt mer.

Jo, antagligen... de flesta våldtäkter sker ju dock i hemmet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Tänkte att det kanske skulle ha påverkat dig. Du är bara nyfiken liten dirty jäfel då. Kay.

Det är väl ingenting fel med att tycka om sex? Antar jag ^^ Jag skadar ju ingen!
Har inte direkt sex med alla jag ser heller. Har en kille som jag bor ihop med nu och har hållit mig till honom sedan vi blev tillsammans eftersom jag inte känner att jag behöver någon annan/mer för tillfället.


   
SvaraCitera

misfits:

Jag skadar ju ingen!

Tänk dig berätta för dina barn, "ja jag gruppknullade"....

hehe inte för att man brukar snacka om sina sexeskapader med sina barn kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Tänk dig berätta för dina barn, "ja jag gruppknullade"....

hehe inte för att man brukar snacka om sina sexeskapader med sina barn kanske...

Haha, nej det är nog ingenting man gör :p sen har jag inte gjort något i en större grupp heller, så. Har inte många vänner som skulle vara med på sånt misstänker jag ^^ haha. Sen har jag inte många vänner jag skulle vilja ha sex med heller. De flesta har flickvän, så det skulle inte funka ;p


   
SvaraCitera

Brukar säga att jag skiter fullständigt i vad människor gör, bara de inte skadar mig.. Sen vad JAG tycker om det, är väl någon annan rulle, jag inte orkar argumentera för/emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Vad tycker ni?

jag tycker att jag inte har nåt o göra med vad andra människor väljer o göra på sin fritid så länge det inte skadar andra. Det är deras liv låt dem leva det som dom vill.[y]


   
SvaraCitera