Aviseringar
Rensa alla

asbergers syndrom och adhd vad ska man göra..


Ämnesstartare

fan mår skitdåligt jag har asberger och adhd o bor på behandlingshem.
jaghar gjort självmords försök flera gånger har även skurit mig och tatuerat mig med nålar.(röker också) tar en jävla massa medicin och äter nästan inget längre.. desutom sover jag alldrig har inte soovit på flera dygn typ 4.. dygn
vad ska man göra äre fler som har samma problem svara då.. jag vet inte om jag pallar leva med adhd och asberger i hela mitt liv.. snälla svara


   
Citera

sluta med all skit så mår du bra


   
SvaraCitera

kreep:

röker också

xD


   
SvaraCitera

lockbete:

sluta med all skit så mår du bra

Tveksamt va? Han har ju asperger och adhd, inget man blir av med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, försök sluta röka och shit och försök äta. Det kommer säkert bli jobbigare ett tag men bättre sen. Iaf med den biten. Kanske är lättare att försöka "kontrollera" det andra då åxå.

Lycka till, hoppas de löser sig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kreep:

jag har asberger och adhd

Jobbigt kombination. =/
Kan inte ge så mycket tips, men försök iaf att sova ordentligt. Man blir mycket lättare deprimerad när man är trött.

Bajen Hardcore:

Tveksamt va? Han har ju asperger och adhd, inget man blir av med.

ADHD kan man iaf medicinera.


   
SvaraCitera

Bajen Hardcore:

Tveksamt va? Han har ju asperger och adhd, inget man blir av med.

jag menade mest röka, skära sig, tatuera sig själv, börja sova och inte ta självmord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte så jävla lätt.. typ om du hade aids och rabies då kan du ju inte bara ta bort dom ju eller..


   
SvaraCitera

Livet är hårt.


   
SvaraCitera

Fin jämförelse.


   
SvaraCitera

Det här är inget att skämta om, lille vän. [no-no]


   
SvaraCitera

..

shot.jpg


   
SvaraCitera

Smaragda:

Bifogade bilder

Visningar: 2

[love] Natalie Portman


   
SvaraCitera

Kreep,

Ha i minnet att både Asperger och ADHD går att lära sig leva med.
Sen tycker jag även du skall ha i åtanke att man kan hitta autistiska drag hos varenda människa om man går in för att leta. I ditt fall har dom hittat det som krävs för att ställa diagnosen.

Jag vet inte hur det är med ADHD, kan kolla detta med en kollega men vad gäller Asperger så kan den i framtiden bli avdiagnosticerade av en legitimerad läkare så ditt jobb nu tycker jag ska vara att lära dig leva med det för då lär du dig också handskas med dina problem och en hel del kan upphöra existera varpå du även med lite tur kan bli av med "stämpeln" asperger.

Personer som uppgetts ha adhd/add är bland annat Cher, Tom Cruise, Whoopi Goldberg, Robin Williams, Sylvester Stallone med mera..

Detta är självklart dock spekulationer så keep in mind att det inte finns påtaglig fakta som bevisar detta(!)

Det jag ville visa och jag vill att du ska tänka på är att DU inte är ensam!


   
SvaraCitera

kreep:

vad ska man göra äre fler som har samma problem svara då.. jag vet inte om jag pallar leva med adhd och asberger i hela mitt liv.. snälla svara

Man måste lära sig att leva med sitt handikapp. Om man gör det är det roligt att ha det. Jag tycker inte att du ska må dåligt av att ha det. Du ska istället vara glad över att du har det.


   
SvaraCitera