Aviseringar
Rensa alla

asblöig


Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

Weird, har jag aldrig upplevt [shake]

kanske jag som är: kass kock

men det är jag inte

Zapzap:

Men oj! Vek sig benet eller? [shake]

nä foten.. var nära att ramla. gick till akuten 😛 finns tråd


   
SvaraCitera

Lounge:

men det är jag inte

Nej är ju dessutom inte alls särskilt svårt att tillaga såndär lax. Det går ju inte att misslyckas typ. Om man inte har den inne i evigheter [shake] Vilket märke har du köpt?

Lounge:

nä foten.. var nära att ramla. gick till akuten 😛 finns tråd

Läskigt fan! Haha.
Då tänker jag aldrig ställa mig upp om fötterna somnar [shake]


   
SvaraCitera

Lounge:

är en dålig poet också i nyktert tillstånd, fast är helt ok i övertrött tillstånd

d ba titta din insida o lix skriv allt du tänker behöver inte va rimmande o poetiskt o romantiskt
jag önskar att jag knde skriva igen, saknar det så mkt


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

Om man inte har den inne i evigheter

tro mig.. det är många som kör på detta receptet

Zapzap:

Vilket märke har du köpt?

ingen aning, någon norsk lax. brukar inte köpa det märket.

Zapzap:

Då tänker jag aldrig ställa mig upp om fötterna somnar [shake]

näää det är ingen bra idé

brukar sällan sitta med benen i kors därför foten lätt somnar då, hos mig

honolulu:

d ba titta din insida o lix skriv allt du tänker behöver inte va rimmande o poetiskt o romantiskt

gjorde det häromdagen, blev väll mer som en dagbok

honolulu:

jag önskar att jag knde skriva igen, saknar det så mkt

vad hände?


   
SvaraCitera

Lounge:

gjorde det häromdagen, blev väll mer som en dagbok

ja men det funkar också. man har sin egen stil. vissa rimmar, vissa skriver typ lyriskt, vissa målande. det är ju bara du som ser det, för tillfället!

Lounge:

vad hände?

har inte lika mkt känslor längre, mår bättre osv! så allt man känner intensifieras inte på samma sätt som då. det är lite tråkigt. har två favoriter! de flesta handlade dock om kärlek, som jag lagt upp iaf.


   
SvaraCitera

Lounge:

tro mig.. det är många som kör på detta receptet

Ah men dåså.

Lounge:

ingen aning, någon norsk lax. brukar inte köpa det märket.

Okej, skumt att den blir som gummi.
Inte för att jag är så high när det kommer till lax då men ah.. [shake]

Lounge:

brukar sällan sitta med benen i kors därför foten lätt somnar då, hos mig

Hela mina ben somnar när jag sitter i kors. Förstår inte hur alla bruttor kan klara av det. Jag försöker och försöker men likt förbaskat så somnar benjävlarna. har trott att det berott på att jag varit tjock [shake]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

honolulu:

ja men det funkar också. man har sin egen stil. vissa rimmar, vissa skriver typ lyriskt, vissa målande. det är ju bara du som ser det, för tillfället!

ah.. upplever det rätt skönt att klottra ner på papper

sedan när man läser det några dagar senare och ba "jaha.. är jag verkligen såhär störd""

honolulu:

har inte lika mkt känslor längre, mår bättre osv! så allt man känner intensifieras inte på samma sätt som då. det är lite tråkigt. har två favoriter! de flesta handlade dock om kärlek, som jag lagt upp iaf.

det är ju helknäppt att det är så. undrar varför det är så. det är inte så att glädjekänslor borde kännas mindre framstående än de mörka.

Zapzap:

Inte för att jag är så high när det kommer till lax då men ah.. [shake]

var väll något skit ba

Zapzap:

Hela mina ben somnar när jag sitter i kors. Förstår inte hur alla bruttor kan klara av det. Jag försöker och försöker men likt förbaskat så somnar benjävlarna. har trott att det berott på att jag varit tjock [shake]

aha nä.. eller isf har jag också blivit tjock. upplevde det inte på samma sätt förut


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nä nu slänger jag in handduken


   
SvaraCitera

Lounge:

var väll något skit ba

Perhaps.

Lounge:

aha nä.. eller isf har jag också blivit tjock. upplevde det inte på samma sätt förut

haha nej tror jag inte att du har. Vi har väl bara dålig blodcirkulation eller något.


   
SvaraCitera

Lounge:

pga gjorde en gång och stukade foten

[bigsmile]

sorry 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

sedan när man läser det några dagar senare och ba "jaha.. är jag verkligen såhär störd""

haha mm lite så [bigsmile] det är också coolt att bli förvånad för att det är bra skrivet osv. så tänker jag ang de dikter ja skrivit förut. fattar inte var det kom ifrån lixom.

Lounge:

det är ju helknäppt att det är så. undrar varför det är så. det är inte så att glädjekänslor borde kännas mindre framstående än de mörka.

jag vet faktiskt inte. jag kunde ju skriva om glada känslor också, tex att vara kär osv. men mådde också mkt sämre än jag gör nu i samma veva.


   
SvaraCitera

Hakuna matata


   
SvaraCitera

Lounge:

schism kommer på besök på tors (mkt roligt) och då vill jag inte skämmas över stökeri

jag är väldigt noga med att det ska vara kliniskt rent hos dem jag besöker

Dold text: det är trevligt att du städar lite men det blir nog bra oavsett så tänk inte för mkt på den biten [smile]


   
SvaraCitera
Exner

Lounge:

stinkner

: (


   
SvaraCitera

när jag var extremt smal och benig så fick jag ont av att sitta ned på hårda stolar för länge. och folk tyckte att jag var jobbig att ha i knät pga vass rumpa.

hoppas att jag tillförde lite här.


   
SvaraCitera