Aviseringar
Rensa alla

Asexuell?


Ämnesstartare

Om man är asexuell, ska man bara ligga som en död sill då när man har sex med sin partner?


   
Citera
Ämnesstartare

Då bör man inte ha sex med sin partner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då bör man inte ha sex med sin partner..

Jag skulle nog vilja tillfredställa mig partner även om det inte blir sexuellt för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara om din partner är nekrofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det förstår du väl själv. Gör hur du vill. Det går ju att ha sex med folk man inte tänder på och man behöver inte ha sex på något specifikt sätt bara för att man har en sexuell läggning/avsaknar en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha

Yolandi:

skulle nog vilja tillfredställa mig partner

Yolandi:

ligga som en död sill

tänder hen på det så är det ju en ypperlig idé [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yolandi:

Jag skulle nog vilja tillfredställa mig partner även om det inte blir sexuellt för mig.

Även fast du får lida utav det? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Även fast du får lida utav det?

Lider gör man väll inte? eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yolandi:

Lider gör man väll inte? eller?

Tänkte på att du inte bli våt osv, sedan kom jag på att det finns något som heter glidmedel.. [crazy]

Men jo.. Vet han om din sexualitet? Tänker mig att det kan vara svårt för honom kanske.. Jag personligen hade aldrig klarat av att utföra samlag med någon jag vet inte uppskattar det.. Man gör det för partnern liksom, inte för att stilla sina egna behov.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänkte på att du inte bli våt osv, sedan kom jag på att det finns något som heter glidmedel.. Men jo.. Vet han om din sexualitet? Tänker mig att det kan vara svårt för honom kanske.. Jag personligen hade aldrig klarat av att utföra samlag med någon jag vet inte uppskattar det.. Man gör det för partnern liksom, inte för att stilla sina egna behov..

Det finns ingen han. min fundering var mer hypotetisk : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yolandi:

Det finns ingen han. min fundering var mer hypotetisk : )

Okey, men det förändrar ju ingenting. Skulle du låta dig själv bli utnyttjad i sammanhanget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okey, men det förändrar ju ingenting. Skulle du låta dig själv bli utnyttjad i sammanhanget?

Det tror jag faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera