Aviseringar
Rensa alla

Ashley lr Rhett


Ämnesstartare

Välj utifrån utseende, personlighet lr båda
10388182_675036872589533_891284066647066


   
Citera
Ämnesetiketter
b1son

röstar rhett men rhett som spelas av timothy dalton i scarlett från 1994 e ännu sexigare


   
SvaraCitera
reben

rhett 4ever

läs boken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
rhett 4ever

läs boken.

mamma har spoilat båda böckerna heheeh
men finns de i vanliga bibliotek? har fått för mig att de inte finns. vill läsa tvåan innan ettan 


   
SvaraCitera
reben

gladegentligen:

mamma har spoilat båda böckerna heheeh
men finns de i vanliga bibliotek? har fått för mig att de inte finns. vill läsa tvåan innan ettan 

vadå båda böckerna ? den består av 2 delar men brukar sitta ihop i 1 bok
om du sett filmen, då är ju typ allt spoilat redan?

klart borta med vinden finns på biblioteket är ju en klassiker ....................

vfr vill du läsa del 2 innan del 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vadå båda böckerna ? den består av 2 delar men brukar sitta ihop i 1 bok
om du sett filmen, då är ju typ allt spoilat redan?

klart borta med vinden finns på biblioteket är ju en klassiker ....................

vfr vill du läsa del 2 innan del 1

mamma sa att det finns en fortsättning efter filmens slut och att det framkmr i boken/böckerna. har inte frågat henne om det är en lr två böker, antog

jaa men skrev ju att jag fått för mig. man kan få för sig konstiga saker, lr lever vi i olika världar aösldk

För att jag sett filmen & knappt har tid för andra böcker än de i kurserna


   
SvaraCitera
reben

gladegentligen:

mamma sa att det finns en fortsättning efter filmens slut och att det framkmr i boken/böckerna. har inte frågat henne om det är en lr två böker, antog

jaa men skrev ju att jag fått för mig. man kan få för sig konstiga saker, lr lever vi i olika världar aösldk

För att jag sett filmen & har knappt tid för andra böcker än de i kurserna

m men det är inte samma författare, den heter "scarlett"  o är inte alls bra e nå trams harlequinskit så är inte så värd att läsa. borta med vinden är dock en mästerlig bok dock, läs den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m men det är inte samma författare, den heter "scarlett"  o är inte alls bra e nå trams harlequinskit så är inte så värd att läsa. borta med vinden är dock en mästerlig bok dock, läs den.

Trodde det var en sann berättelse, bok 2 också

undrar vad som hände på riktigt om det som du säger stämmer


   
SvaraCitera
reben

gladegentligen:

Trodde det var en sann berättelse, bok 2 också

undrar vad som hände på riktigt om det som du säger stämmer

lol vadå sann
o ne 2an e absolut inte det där e massa häxkonster o allting går precis som huvudkaraktären vill dvs asbull

vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

lol vadå sann
o ne 2an e absolut inte det där e massa häxkonster o allting går precis som huvudkaraktären vill dvs asbull

vadå?

Tardig inte hört om det


   
SvaraCitera
reben

gladegentligen:

Tardig inte hört om det

ok


   
SvaraCitera
mynona

gladegentligen: Rhett

Ashley var egentligen bara sexuellt attraherad till henne medan rhett var den typ hon kunde vara sig själv med


   
SvaraCitera
mynona

reben: borta med vinden är dock en mästerlig bok dock, läs den.

+1 Vacker skildring av Scarletts mor Ellen tycker jag i första boken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ashley var egentligen bara sexuellt attraherad till henne medan rhett var den typ hon kunde vara sig själv med

i filmen verkar det som att ashley tycker om henne men inte ser en framtid med henne, han vill ju vara med ngn som "förstår" honom. sin kusin

har haft liknande förhållanden med två killar
ena var rasist och andra var patriot


   
SvaraCitera
reben

ne han e inte kär i henne han vill bara "ha henne"


   
SvaraCitera