Aviseringar
Rensa alla

Ashley lr Rhett


Ämnesstartare

reben:
ne han e inte kär i henne han vill bara "ha henne"

har ej sagt att han är kär
& tror inte han bara vill ha henne. tror han vill ha henne & den han är kär i men att det inte fungerar för hnm att gifta sig med ngn annan än sin kusin

men kan vara hur som helst, ingen vet. båda händer överallt i världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhet. Fastän han är svinig ibland. Detta var min morsas favofilm och jag såg den fastän jag inte fick när jag var liten. Satt i trappan lr ngt. Sedan låg jag på ett bord på dagisgården (det var vagnen i min fantasi) och födde en docka. De andra barnen hade ej sett filmen så de var inte så bra på att leka den leken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Rhet. Fastän han är svinig ibland. Detta var min morsas favofilm och jag såg den fastän jag inte fick när jag var liten. Satt i trappan lr ngt. Sedan låg jag på ett bord på dagisgården (det var vagnen i min fantasi) och födde en docka. De andra barnen hade ej sett filmen så de var inte så bra på att leka den leken.

HjärtaHjärtaHjärta

tkr ashley är svinigast 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen: tkr ashley är svinigast

Anmäl

Citera

mja han också. det fanns inga bra män i den storyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mja han också. det fanns inga bra män i den storyn.

sant
tänkte säga att rhett ändå verkade bra men kom att tänka på den där kvinnan (kmr ej ihåg vad hon hette lr exakt vem hon var) som verkade vara förälskad i honom. Han var nära vän till henne tror jag men fick en känsla av att han utnyttjade henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

sant
tänkte säga att rhett ändå verkade bra men kom att tänka på den där kvinnan (kmr ej ihåg vad hon hette lr exakt vem hon var) som verkade vara förälskad i honom. Han var nära vän till henne tror jag men fick en känsla av att han utnyttjade henne

han verkade tappa intresset lite grand när hon tyckte om honom tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han verkade tappa intresset lite grand när hon tyckte om honom tillbaka

Till vem? Kvinnan lr scarlett? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

Till vem? Kvinnan lr scarlett? 

Scarlett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka ee de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Scarlett

Jaha, inte tänkt på det. menar du i filmen lr?
enda gången han verkade tappa intresse var i slutet, när han lämnade henne. men förstår honom, han tröttnade väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

Jaha, inte tänkt på det. menar du i filmen lr?
enda gången han verkade tappa intresse var i slutet, när han lämnade henne. men förstår honom, han tröttnade väl

Ja. Han verkade gilla henne bäst när hon inte var kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja. Han verkade gilla henne bäst när hon inte var kär.

Jo men kanske hade med dålig timing att göra
han tänkt väl att det var försent, inte sällan det blir så

jag har känt så sj & jag gillar folk som gillar mig. tappar känslorna om personen inte visar kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

Jo men kanske hade med dålig timing att göra
han tänkt väl att det var försent, inte sällan det blir så

jag har känt så sj & jag gillar folk som gillar mig. tappar känslorna om personen inte visar kärlek

Eller så var jakten det bästa. Jag brukar ofta tröttna när det visar sig att folk gillar mig tillbaka uhu. Fast ja, han kanske ändå tröttnade till slut. Det hade kanske mycket med hennes agerande som mor att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller så var jakten det bästa. Jag brukar ofta tröttna när det visar sig att folk gillar mig tillbaka uhu. Fast ja, han kanske ändå tröttnade till slut. Det hade kanske mycket med hennes agerande som mor att göra.

Mm, vanligt att känna så
tror det hade med det att göra + att han visste om allt med Ashley och insåg, precis som hon, att han verkligen inte ville ha henne trots att mellanie försvunnit
Det äcklade nog honom, att hon inte var smart nog att inse det från början utan att det behövde gå så långt för att hon skulle fatta

kan tänka mig att han kände sig väldigt sårad av att ashley var bättre i hennes ögon, trots allt liksom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

Mm, vanligt att känna så
tror det hade med det att göra + att han visste om allt med Ashley och insåg, precis som hon, att han verkligen inte ville ha henne trots att mellanie försvunnit
Det äcklade nog honom, att hon inte var smart nog att inse det från början utan att det behövde gå så långt för att hon skulle fatta

tror det mest pga. jag sj varit med om samma som han

Pratade om Rhett nu!
Irriterade mig på hur hon betedde sig mot Melanie, men avundsjuka kan ju få en att agera fult även mot dem man tycker om.


   
SvaraCitera