Aviseringar
Rensa alla

Asiatisk flickvän?


Ämnesstartare

Hej,

jag tänkte att i framtiden kanske jag blir sugen på att skaffa mig en riktig flickvän, då kan jag tänka mig att hon är extremt snygg och asiatiska tjejer faller då mig på smaken då dessa har mycket hyfs och är mer artig än västländska tjejer. 

därför tänker jag att Hong Kong skulle vara Stöllet för jag skulle bott och skaffat mig en tjej och varit med i ett tag för att senare åka runt med henne eller what so ever. 

till min frågeställning, vad tycker ni om asiatiska kvinnor? Håller ni med om att de är som jag nämnde?


   
Citera
Ämnesstartare

För mycket ris


   
SvaraCitera

Asien är en hel kontinent med 4,5 miljarder människor. Det positiva är ju att du har stort urval, men du kan inte generalisera om så många människor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bullshit, finns massor av olika tjejer där borta. Annars ye om jag inte vore för lat hade jag flyttat till japan o skaffat familj, men har inte ens gått färdigt skolan så har ju lång tid på mig liksom


   
SvaraCitera

Väntar med spänning tills MGTOW snubben kommer in i denna tråden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Väntar med spänning tills MGTOW snubben kommer in i denna tråden. 

What


   
SvaraCitera

Bananlåda: What

Kommer alltid in en snubbe som snackar om hypergamy och MGTOW i trådar som har med relationer eller sex att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på, ching chong Hong Kong here i come


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Kommer alltid in en snubbe som snackar om hypergamy och MGTOW i trådar som har med relationer eller sex att göra. 

Huh.. ingen aning va de de


   
SvaraCitera

Jag gillar asiatiska tjejer.

Axel_von_Färsen:
Väntar med spänning tills MGTOW snubben kommer in i denna tråden. 

Ja precis, MGTOWsnubben. MGTOWperspektivet angående påståendet att asiatiska kvinnor är artigare, är att det inte stämmer, att alla kvinnor är likadana överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tänker knulla med asiatisk flicka? De är väldigt tighta!


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:
Du tänker knulla med asiatisk flicka? De är väldigt tighta!

Jaså! Och som vår halvasiatiske vän Charles Hikaru Tachibana-Schwingendorf sade, ju yngre, desto tightare. Blink

REDIGERING: och just det, jag inser nu att "ju yngre, desto tightare" och "asiatiska flickor är väldigt tighta!" passar ju perfekt in i neotenin i asiater.


   
SvaraCitera

Vet inte hur eller om asiaters beteende skiljer sig från vårat men jag kan hålla med dig om att asiatiska tjejer är riktigt fina.


   
SvaraCitera

Lazarus:
Vet inte hur eller om asiaters beteende skiljer sig från vårat men jag kan hålla med dig om att asiatiska tjejer är riktigt fina.

Ja, just det, du skapade ju en tråd om asiatiska tjejer.  https://ungdomar.se/forum/thread/varfoer-har-maenniskor-en-typ/14128476


   
SvaraCitera

Hellre Korea i så fall Glatt skålande


   
SvaraCitera