Aviseringar
Rensa alla

Asiatisk flickvän?


Ämnesstartare

widediaper:
Hellre Korea i så fall Glatt skålande

Well bättre än kina iallafall


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Well bättre än kina iallafall

Kineser vill man ha baraGlatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

Kineser vill man ha baraGlatt skålande

Ew


   
SvaraCitera

Dra till Thailand istället. Där är det betydligt lättare att hitta en thajbrud som vill bli ihop med en blond svensk. Jag förlorade till och med min oskuld med en thaibrud när jag var i Thailand första gången med mina föräldrar som 14-åring. Sedan dess har det blivit många Thailandsresor. Jag gillat Thaibrudar. De ställer inte samma "krav" som svenska brudar. Är för övrigt 100% svensk själv.  Tumme upp

HongKong tror jag att du kan glömma förutsatt att du inte är mångmiljonär. HongKong är ett dyrt, eller snarare svindyrt place. Och brudarna i HongKong ställer krav på att du är en framgångsrik affärsman, annars har du inget att hämta där.  Tumme ned


   
SvaraCitera

vikingen: Där är det betydligt lättare att hitta en thajbrud som vill bli ihop med en blond svensk.

daygamer är inte blond

vikingen: Jag förlorade till och med min oskuld med en thaibrud när jag var i Thailand första gången med mina föräldrar som 14-åring.

Shockerad


   
SvaraCitera

123fendas: daygamer är inte blond

Jag vet inte var "daygamer" kom in i bilden då mitt svar riktade sig till TS dvs till "Sweedeen22" och han verkar ju i vart fall vara svensk enl sitt user ID.   Mycket glad

Nordiska killar/män står allmänt väldigt högt i kurs och är väldigt populära av thaibrudarna eftersom vi är charmiga, givmilda, ärliga och rent allmänt väldigt snälla mot brudarna. Hjärta


   
SvaraCitera

vikingen:

Jag vet inte var "daygamer" kom in i bilden då mitt svar riktade sig till TS dvs till "Sweedeen22" och han verkar ju i vart fall vara svensk enl sitt user ID.   Mycket glad

Sweedeen22 är daygamer.

Förresten, jag är svensk, men jag är väl inte blond?

vikingen: Nordiska killar/män står allmänt väldigt högt i kurs och är väldigt populära av thaibrudarna eftersom vi är charmiga, givmilda, ärliga och rent allmänt väldigt snälla mot brudarna.

Det låter väldigt bra! Så jag kommer inte att vara ett incel!


   
SvaraCitera

vikingen:

Jag vet inte var "daygamer" kom in i bilden då mitt svar riktade sig till TS dvs till "Sweedeen22" och han verkar ju i vart fall vara svensk enl sitt user ID.   Mycket glad

Nordiska killar/män står allmänt väldigt högt i kurs och är väldigt populära av thaibrudarna eftersom vi är charmiga, givmilda, ärliga och rent allmänt väldigt snälla mot brudarna. Hjärta

Daygamer välkommen


   
SvaraCitera

Sweedeen22:
Hej,

jag tänkte att i framtiden kanske jag blir sugen på att skaffa mig en riktig flickvän, då kan jag tänka mig att hon är extremt snygg och asiatiska tjejer faller då mig på smaken då dessa har mycket hyfs och är mer artig än västländska tjejer. 

därför tänker jag att Hong Kong skulle vara Stöllet för jag skulle bott och skaffat mig en tjej och varit med i ett tag för att senare åka runt med henne eller what so ever. 

till min frågeställning, vad tycker ni om asiatiska kvinnor? Håller ni med om att de är som jag nämnde?

Du måste vara daygamer


   
SvaraCitera

123fendas: Sweedeen22 är daygamer.

Aha... låter komplicerat.  Glad

123fendas: Förresten, jag är svensk, men jag är väl inte blond?

Det vet du nog bäst själv.  Mycket glad

123fendas: Det låter väldigt bra! Så jag kommer inte att vara ett incel!

Definitivt inte. Uttrycket "blond svensk" syftar inte på hårfärgen utan enbart på ens ursprung. Även lappar/samer från nordligaste Sverige (Lappland) är naturligtvis "blonda svenskar" i Thaibrudarnas ögon trots att de har lika mörk hårfärg som Thaibrudarna själva.

Inte en slump att Thailand har blivit skandinavernas nya favoritsemestermål. I Thailand kan ALLA nordiska killar bli uppraggade av en snygg och sexig thailändska eller ragga upp en snygg och sexig thailändska.  Tumme upp  Hjärta

I  Hjärta  THAILAND


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du knulla liten asiat?


   
SvaraCitera