Aviseringar
Rensa alla

åsikt om personen ovan?


Säkert jättebra?? men svårt å veta eftersom hon skriver inte så jättemycket på forumet


   
SvaraCitera

Bläää en lufsande, gläfsande och dreglande hundälskarfanatikerArg


   
SvaraCitera

Har absolut ingen koll på personen så min åsikt är väldigt neutral 


   
SvaraCitera

Han verkar cool, men jag blir lite intimidated. Sen är jag lite av en fegis också.


   
SvaraCitera

Dålig koll. Men verkar sticka ut lite? Säkert intressant. 


   
SvaraCitera

Jättesöt. Ett av hans huvuden, inget av dem på profilen.


   
SvaraCitera

Hon är trevlig men hon pratar för mycket är min åsikt. Hon pratar om irrelevanta saker ofta vilker är irriterande. Men hon är snäll, lite läskig också men en ganska okej tjej, hon har lite att lära dock.


   
SvaraCitera

verkar mena väldigt väl men 75% av inläggen jag sett har innehållit direkt felaktig information som om han inte ens brydde sig om att googla innan han upplyste. sådant kan väl vara lite störande. nåja hjärtat verkar sitta på rätt ställe iaf.


   
SvaraCitera

Har inte sett tillräckligt av personen för att ha någon åsikt 


   
SvaraCitera

Inte mycket till åsikt om Inte Jung, har haft få interaktioner med honom, skrev lite på hans musiktråd men han kommenterade inte ens det jag skrev så det lutar mot det negativa, om jag ska sätta betyg 4.5 på en tiogradig skala.


   
SvaraCitera

Han lever upp till hans användarnamn Glad


   
SvaraCitera

Verkar synsk... han trodde att jag gillar Sthlm vilket jag gör!


   
SvaraCitera

Mycket intressant och spännande! Oroar mig för om vi kommer bråka om vem som är mest aktiv i forumlekarna  Rodnar Hjärta


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Mycket intressant och spännande! Oroar mig för om vi kommer bråka om vem som är mest aktiv i forumlekarna  Rodnar Hjärta

Hahaha d kommer nog gå bra... tror vi ligger på delad förstaplats för tillfället;)


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Mycket intressant och spännande! Oroar mig för om vi kommer bråka om vem som är mest aktiv i forumlekarna  Rodnar Hjärta

Hahaha du behöver inte oroa dig... vi ligger nog på delad förstaplats för tillfället;)


   
SvaraCitera