Aviseringar
Rensa alla

åsikter?


Ämnesstartare

hallå ?
går man på utseende.
eller insidan.
vad gör ni?[crazy]


   
Citera

Utsidan först sedan insidan.

Utsidan får mig att bli intresserad, insidan får mig att bli kär.

De som säger något annat är fags.


   
SvaraCitera

Man ska gå på insidan. Är man osäker kan man gå på insidans utseende, man vill ju inte ha någon sjukling.[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

De som säger något annat är fags.

Beror ju också på vad man får först. [rolleyes]

Internetraggning. 2011. osv.


   
SvaraCitera

Insidan får mig att tycka om personen.
"Utsidan", vilket inkluderar mer saker än bara utseende (framförallt röst och rörelsemönster för mig) gör att jag blir sexuellt attraherad av personen.

Ska jag ha en vän räcker insidan, ska jag ha ett ligg räcker utsidan. Båda krävs för att jag ska kunna få romantiska känslor för någon.


   
SvaraCitera

Insidan får mig att bli intresserad, utsidan får mig att bli kär.

De som säger något annat är fags.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Internetraggning.

Bah!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

antrax:

De som säger något annat är fags.

[love]


   
SvaraCitera

ansiktet, sedan insidan


   
SvaraCitera

Har ju umgåtts med personer som ser "okej" ut men när man lär känna dem blir de mer och mer intressanta. Till slut kan man bli kär om man har otur.


   
SvaraCitera

"Insidan" läcker igenom till utsidan. Jag kan inte förklara det och det låter som något hokuspokus, men jag tänker hävda intill min död att människor har någon sorts utstrålning. Man ser lite på dem vad de går för.

Så utsidan är det som fångar mig, insidan brukar mest vara en bekräftelse.


   
SvaraCitera

Blir sällan till i princip aldrig sexuellt attraherad av personer som jag, efter en rad lätta eller tunga bedömningar anser vara idioter (på olika sätt).

I kontrast kan jag få fullkomligt kåtslag av människor som säger intressanta saker och i största allmänhet verkar vara intelligenta, både socialt, vetenskapligt eller egenskapsmässigt.
Detta gäller även de som t.ex passerat 100kg-strecket eller är supertaniga.

Kan givetvis tycka att människor är olika snygga respektive fula, men en snygg person som är dum i huvet blir fulare i mina ögon ju mer jag umgås med den. Därför kan jag ärligt säga att jag går på insidan :s


   
SvaraCitera

Miceparade:

en snygg person som är dum i huvet blir fulare i mina ögon ju mer jag umgås med den.

[y]


   
SvaraCitera

jeenkaa:

hallå ?

Hej.

jeenkaa:

går man på utseende.
eller insidan.

Läste någonstans någon gång(säkert en kvasifilosofisk fjolltidning) att kärlek kan vara som musik.
Man attraheras först av melodin och fortsätter därför lyssna vidare på låten. Efter ett tag lyssnar man även på texten och förstår låtens innebörd.
Anser man både melodin och texten vara något att ha blir låten kalasbra och man vill höra den igen och igen och igen. [shake]

jeenkaa:

vad gör ni?[crazy]

Ser en kille på gatan och tänker "HABBA HABBA!"
Går fram och nyper honom i stjärten.
Skriker han "jävla bitch", vet jag att han inte är något att ha.
Ler han blygt däremot...
[wink]

Så vanligtvis är det fysisk attraktion först.
Killen behöver så klart inte se ut som en oljig hunk (blä), utan kan nog ha vilket utseende som helst, men han utstrålar något som får mina knän att skaka och hjärtat att slå.
Sen om jag har turen att lära känna honom blir han antingen fulare eller snyggare beroende på personlighet. (Borde skriva hen eftersom jag inte vet om jag är bisexuell. Har aldrig testat en tjej och kan tänka mig att bli kär i individen istället för könet)

Kanske ska påpeka att jag ytterst sällan tycker att någon är riktigt ful.
Jag ser det snarare som att vissa utseenden attraherar mig, andra inte.
Vissa har roliga utseenden och gör mig glad, men de är ändå inte fula eller fel på något sätt.[blush]
Letar man lite går det att hitta något vackert hos alla (peace, love and understanding).


   
SvaraCitera

hallo


   
SvaraCitera

antrax:

"HABBA HABBA!"

Du e best [love][love][cool]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Du e best [love][love][cool]

[blush][wink]


   
SvaraCitera