Aviseringar
Rensa alla

åsikter kring Yotube.


Ämnesstartare

tja ni alla känner ju säkert till webbplatsen Youtube redan. Vad tycker ni om denna webbplatsen? Använder ni webbplatsen dagligen kanske? finns det någon speciell person ni ser upp till och kollar nästan hela tiden kanske? Vad ogillar ni med denna webbplatsen kanske? beskriv eran känsla med just Youtube. Vad tycker ni borde ändras?


   
Citera
Ämnesstartare

agnes_: Vad tycker ni om denna webbplatsen? Använder ni webbplatsen dagligen kanske?

Bäst i världen eller i vart fall störst i världen (det heter väl inte "bäst i världen" och "störst i världen" men skit samma).

Ja, jag besöker YT dagligen.

agnes_: finns det någon speciell person ni ser upp till och kollar nästan hela tiden kanske?

Nej, inte direkt någon enskild sida. Tankar ner enorma mängder med musik (konserter) via YT. Är alltid roligt att ha musik i sin telefon som ingen annan har eller ens visste om att den fanns.
Tankar ner musiken via dator och för bara över musiken till telefonen.

agnes_: Vad ogillar ni med denna webbplatsen kanske?

Det mest vidriga med YT är att de KOMPRIMERAR BÅDE MUSIK OCH VIDEO. ArgArgArg
Vill ex ha all musik i högupplöst FLAC dvs 24 bit 96 kHz eller 24 bit 192 kHz men det kan man ju bara fetglömma! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Det mest vidriga med YT är att de KOMPRIMERAR BÅDE MUSIK OCH VIDEO. ArgArgArg
Vill ex ha all musik i högupplöst FLAC dvs 24 bit 96 kHz eller 24 bit 192 kHz men det kan man ju bara fetglömma! Gråter

vad är motsatsen till ''komprimera'' och varför är det dåligt? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

YT har varit fantastiskt men sen har de blivit PK så jag är inte så förtjusta i dem längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
YT har varit fantastiskt men sen har de blivit PK så jag är inte så förtjusta i dem längre.

vad är PK för något? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

agnes_:

vad är PK för något? Rullar ögonen

PolitisktKorrekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

PolitisktKorrekt!

vad innebär det då? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnes_:

vad innebär det då? Rodnar

hört det innan men aldrig fått något svar om vad det kan betyda. så många frågor så få svar Rodnar


   
SvaraCitera
Lokes

agnes_: Vad ogillar ni med denna webbplatsen kanske? 

Reklamen, men jag är för snål för att köpa premium


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:

Reklamen, men jag är för snål för att köpa premium

aa jag har upplevt reklamer många gånger också speciellt innan videon startar typ 2 gånger så jobbigt usch :S vad gör premium då?


   
SvaraCitera
Lokes

agnes_:

aa jag har upplevt reklamer många gånger också speciellt innan videon startar typ 2 gånger så jobbigt usch :S vad gör premium då?

Om man har premium så får man ingen reklam alls 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:

Om man har premium så får man ingen reklam alls 

jaha då förstår jag varför de alltid går mig på nerverna om att alltid skaffa det 😛


   
SvaraCitera
oneday

jag orkar inte kolla youtube, asså om jag äter och vill kolla på något så kollar jag väl på youtube, men det är ytterst sällan. har fått tråkiga videor på rekommenderat så har typ slutat kolla. det är bäst om man vill lära sig om spel, rita osv

det hade ju sin peak när tone sekelius eller joakim lundell hade innan han mognade 


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Om man har premium så får man ingen reklam alls 

man kan också ladda ner videor, mer än så tror jag inte premium har


   
SvaraCitera

agnes_:

vad innebär det då? Rodnar

Att man har ´´rätt´´ åsikter enligt vänstern.


   
SvaraCitera