Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om abort


glowing: Om du vill ändra din åsikt om abort titta på stevencrowder på youtube om pro-life jag håller inte helt med han men det han säger är relevant

ah, youtubeindoktrinerad.
nej, jag tänker inte kolla på något sådant


   
SvaraCitera

Inte Jung:

ah, youtubeindoktrinerad.
nej, jag tänker inte kolla på något sådant

youtubeindoktrinerad? du har fel återigen. jag ändrade mina åsikter om abort idag och jag sa även att jag inte höll med killen till hundra procent. det är synd att du verkar tro att din tankar och moraler är perfekta och att du är ovillig att ta in en annans perspektiv


   
SvaraCitera

glowing: stevencrowder

Fullkomligt odräglig sionist som borde kommentera sport istället för politik. Tvi vale!


   
SvaraCitera

glowing: jag ändrade mina åsikter om abort idag

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

USS Liberty:

Fullkomligt odräglig sionist som borde kommentera sport istället för politik. Tvi vale!

baserat på?


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Rullar ögonen

om du vill leka religös okej. personligen vill jag bara argumentera för det är kul förväntar mej ej att ändra åsikter i denna miljö


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Rullar ögonen

om du inte hade en sådan religös inställning till argumentation om ämnen som av majoriteten anses redan ha ett självklart svar kanske du också kunde ändra dej, vill du förklara värför du skall använda en sådan emoji?


   
SvaraCitera

glowing:

om du inte hade en sådan religös inställning till argumentation om ämnen som av majoriteten anses redan ha ett självklart svar kanske du också kunde ändra dej, vill du förklara värför du skall använda en sådan emoji?

7162e4f156e1267dc07550a9758ff020.jpg


   
SvaraCitera

Inte Jung:

7162e4f156e1267dc07550a9758ff020.jpg

LedsenGråter neeeej mammaaaa ååå jag kan ej argumentera så jag finner min ro i att skicka meningslösa bilder ååååå


   
SvaraCitera

Inte Jung:

7162e4f156e1267dc07550a9758ff020.jpg

värför skall du agera som mej för 4 år sedan?


   
SvaraCitera

glowing:

LedsenGråter neeeej mammaaaa ååå jag kan ej argumentera så jag finner min ro i att skicka meningslösa bilder ååååå

Dill skrämmer bort trollen, de tål inte lukten 


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Dill skrämmer bort trollen, de tål inte lukten 

trollen? vad gaggar du om? vad baserar du det på


   
SvaraCitera

glowing:

trollen? vad gaggar du om? vad baserar du det på

Gammal folktro


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Gammal folktro

så du vill bara att vi slutar på att du tycker mord är ok?


   
SvaraCitera
time
 time

Säkra, trygga och lagliga aborter är livsviktiga. Länken i trådstart är dock inte särskilt aktuell för abortsnack. Det är ju en allvarlig läkarmiss som skett.


   
SvaraCitera