Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om dubbla tungpiercingar


Ämnesstartare

vonKissekatt:
mat fastnar jo

Har du en tungpiercing? 


   
SvaraCitera

GayKitti:

Har du en tungpiercing? 


   
SvaraCitera
Berit

Föredrar snakeeye 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Känner du någon som har då? För jag tror nog inte att mat fastnar. Kanske i stavarna men inte i hålen. Men jaja  


   
SvaraCitera

GayKitti:

Känner du någon som har då? För jag tror nog inte att mat fastnar. Kanske i stavarna men inte i hålen. Men jaja  

har gjort. beror nog på hur den sitter men man ska väl använda någon speciell sköljvätska vad jag förstår. 


   
SvaraCitera

GayKitti:

Men om jag piercar tungan så har jag ju stavar i? Det är ju inte direkt så att maten kommer i hålen ahhah. Och piercingar är någonting för att en själv ska känna sig fin. För mig är det är stort intresse (även liksom extrem body modifikation). Men vet inte om jag kommer känna mig fin om andra tycker att det är en världigt sexuell och 'slampig' piercing. O för övrigt tillåter inte mina föräldrar mig att pierca läppen eller näsan. Och navel har jag redan men var tvungen och ta ut den pga emigrering. 

prova då ja vet inte.. verkar va fett ivägen i munnen domdär men ja bryr mig mig inte om va andra gör ja hade bara min osikt om de, men räkna med att ha svårt o äta första dagarna, o prata för den delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

prova då ja vet inte.. verkar va fett ivägen i munnen domdär men ja bryr mig mig inte om va andra gör ja hade bara min osikt om de, men räkna med att ha svårt o äta första dagarna, o prata för den delen

Grejen är ju att jag är osäker eftersom jag inte vet om jag känner mig fin eller inte o då undra vad andra tycker om piercingen. Sen kostar den mycket pengar. I alla fall för en 16 åring. Men thank you for your opinion


   
SvaraCitera

verkar opraktiskt och ganska fult. men vem är jag att bestämma över din tunga


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
oscar.

Jag gillar inte piercingar.


   
SvaraCitera

Är lite edgy. Men är rätt relativt till vem som har det. Känns som det passar vissa stilar typ. 


   
SvaraCitera