Aviseringar
Rensa alla

Åsikter om Jurassic World?


Ämnesstartare

Välkommen! 

Är lite sugen på att se Jurassic World på bio men tror tyvärr att den är extremt dålig så vet inte.. 

Har du sett den? Åsikter om filmen? 


   
Citera
Ämnesstartare

Såg den på bio på 3D, den är ingen 3D film men den var faktiskt bra. Glad Lite verkligare hade varit roligare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det har jag inte. Ettan har man dock sett ett antal gånger. Riktig klassiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrustreradLurifax: Har du sett den? Åsikter om filmen?

Mer eller mindre samma manus som första filmen fast mycket sämre. Rent visuellt var filmen snygg, men inte mycket mer än så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude

haha läskigt med 3D? :0 

Polska

Ettan är underbar ju! 😀 

Jagvillboienhatt

Lite väl lång tid mellan de olika filmerna kanske.. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Tyckte den var ganska bra faktiskt. Tyckte däremot den var för kort, den kunde ha varit längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen

Vad var det som var bra? xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrustreradLurifax:

Ettan är underbar ju! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polska

Jaaaaaa!! Kommer ihåg när jag var liten och typ kissade på mig för att han lämnade barnen ensamma. :c

men det är det här som är grejen. har sett trailern till 4:an och tror inte att jag kommer ha någon känsla för karaktärerna alls.. typ bli glad när djuren bryter sig ut och dödar människor(för det kommer garanterat att hända). xd

men kan nog vänta tills den kommer ut på dvd eller något 😀 


   
SvaraCitera

den var bra, bra biofilm. jag är ganska kritisk in general när jag ser film på bio men den var underhållande. dock klassiskt "amerikansk" och lite klyschig, inte oväntat nog. men Pratt Hjärta_Hjärta (och Bryce, iofs).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kass 3D, hände inte särskilt mycket i filmen men ganska så bra gjord och visuellt vacker stundtals.


   
SvaraCitera