Aviseringar
Rensa alla

Ask me anything.


Ämnesstartare

patrick bateman:

Nej Gråter för feg Rodnar

Gå någon gång e kul Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem skulle du vilja vakna upp som imorgon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: ska bli intressant att se hur det går för arsenal idag, isco har väl potential att bli bäst i världen när messi och ronaldo är klara

Mm ser fram emot Arsenalmatchen faktiskt, de ser plötsligt väldigt intressanta ut.

mrman: Gå någon gång e kul

Har jag planer på faktiskt, så länge det är nära bara 🙂 Var ett av mina nyårslöften i min nyårslöften tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Vem skulle du vilja vakna upp som imorgon?

Hmm. Svår fråga. Jag hade ju gärna vaknat upp som mig själv fast lite uppgraderad men hade ju inte varit fel att vakna upp som nån rik och viktig person. Jag säger Miley Cyrus. Hade varit kul att vara tjej samtidigt som hon är rik, känd och vacker och om jag är jag så är jag inte en idiot som henne heller så  blir nog bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Oj, jag är trög. Trodde att BF bara var barn och fritid här. Sorry.

Ärligt talat finns det inget bra svar till detta. Jag har gått samhäll också men blev barn och fritid då den är lite lättare typ, dock är det inte alls min grej så det var knappast värt det.  

varför skulle det vara det? det är ju samma i hela sverige. 

vad ska du göra efter gymnasiet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hmm. Svår fråga. Jag hade ju gärna vaknat upp som mig själv fast lite uppgraderad men hade ju inte varit fel att vakna upp som nån rik och viktig person. Jag säger Miley Cyrus. Hade varit kul att vara tjej samtidigt som hon är rik, känd och vacker och om jag är jag så är jag inte en idiot som henne heller så  blir nog bra. 

Intressant val. Oväntat också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför skulle det vara det? det är ju samma i hela sverige. 

vad ska du göra efter gymnasiet?

Jag vet, därför jag var trög.

Vet inte riktigt, tar ju studenten nästa sommar så är inte så mycket tid kvar. Kanske softa ett år eller kanske backpacka eller så, alltid drömt om det. Sedan ska jag jobba lite med vad som helst för att sedan söka till polishögskolan 🙂

Hjärtlös: Intressant val. Oväntat också!

Haha tack. Försökte tänka till lite och komma med ett seriöst och lite annorlunda förslag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jag vet, därför jag var trög.

Vet inte riktigt, tar ju studenten nästa sommar så är inte så mycket tid kvar. Kanske softa ett år eller kanske backpacka eller så, alltid drömt om det. Sedan ska jag jobba lite med vad som helst för att sedan söka till polishögskolan 🙂

Haha tack. Försökte tänka till lite och komma med ett seriöst och lite annorlunda förslag. 

varför vill du bli polis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför vill du bli polis?

För att banka på jobbiga snorungar med batong, typ.

Nej men det verkar intressant. Polis och soldat är yrken jag kan se mig själv som i framtiden. Man gör förhoppningsvis skillnad, man sitter inte bara stil utan får göra olika grejer, det verkar spännande och roligt, tror man kan knyta goda relationer till människor i såna yrken och så. Känns som viktiga yrken där man kan göra nytta i och faktiskt hjälpa människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

För att banka på jobbiga snorungar med batong, typ.

Nej men det verkar intressant. Polis och soldat är yrken jag kan se mig själv som i framtiden. Man gör förhoppningsvis skillnad, man sitter inte bara stil utan får göra olika grejer, det verkar spännande och roligt, tror man kan knyta goda relationer till människor i såna yrken och så. Känns som viktiga yrken där man kan göra nytta i och faktiskt hjälpa människor.

sjukt. vad tycker du om det överdrivna våldet polisen använder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: sjukt. vad tycker du om det överdrivna våldet polisen använder?

Vad är sjukt?

Tycker det är media propaganda och att media av nån anledning gillar att hacka på poliser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trivs du här på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vad är sjukt?

Tycker det är media propaganda och att media av nån anledning gillar att hacka på poliser. 

jag tycker att det är sjukt att vilja bli polis. du tycker att media och människor som existerar hackar när det finns bevis på polisens maktmissbruk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Trivs du här på um?

Svår fråga. Ibland, ibland inte. Saknar gamla UM lite och känslan av att vara ny tror jag, nu vet så många vem jag är och det är lite jobbigt. Visserligen har det kommit gott från UM med men det är nog både och. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Trivs du här på um?

Svår fråga. Ibland, ibland inte. Saknar gamla UM lite och känslan av att vara ny tror jag, nu vet så många vem jag är och det är lite jobbigt. Visserligen har det kommit gott från UM med men det är nog både och. 


   
SvaraCitera