Aviseringar
Rensa alla

Åskrädsla


Ämnesstartare

Hörde nyss åskmuller och kom att tänka på alla åskrädda därute. Jag blir lite nervig om jag är ute på landet och det åskar och blixtrar extremt mycket. Dock tillbringar jag ju sällan tid långt ute på landet numera så jag tycker för det mesta att det är rätt mysigt, typ.


   
Citera
mynona

Nej, jag har aldrig varit rädd. När jag var barn var jag ibland rädd för att åskan skulle slå ned, men inte för egen del utan för att mina materiella ägodelar skulle brinna upp. 


   
SvaraCitera

isola: lite (Du röstade på detta alternativ)

För blixten när jag är ute, men sitter jag inne skiter jag mest i vilket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: NEJ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Åtta

Nu blir jag lite nyfiken. Vad är det för skillnad på åska "på landet" och på övriga platser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Nu blir jag lite nyfiken. Vad är det för skillnad på åska "på landet" och på övriga platser?

Åskledare, nedslag i träd, nedslag i dig som person när du går på en enslig liten landsväg osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andré, varför tog du bort min åska & blixttagg den var ju jättebra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: NEJ (Du röstade på detta alternativ)

Älskar åska och blixtar, det är mys!! Hoppas på att jag får uppleva ett riktigt intensivt åskväder i år!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Älskar åska och blixtar, det är mys!! Hoppas på att jag får uppleva ett riktigt intensivt åskväder i år!! 

I hemmets lugna vrå, ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I hemmets lugna vrå, ja!

Va? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Va? 

förtydligande: håller med om jag befinner mig inomhus el i ett fordon som inte är en båt vid tillfället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
andré, varför tog du bort min åska & blixttagg den var ju jättebra

Du hade inga taggar alls när jag redigerade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på var jag är och mängd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Du hade inga taggar alls när jag redigerade...

Jag hade flera stycken Ledsen


   
SvaraCitera
Draug

finns inget mysigare än ett rejält åskoväder ju mer blixtar desto bättre. Att få känna naturens makter braka lös är riktigt härligt!

isola: NEJ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera