Aviseringar
Rensa alla

aspergernatti


Ämnesstartare

Storchen84:

Jag kände det, även om två videos var för lite för att veta säkert. Men det kändes som bortkastad tid att börja titta o leta om hon är på låtsas eller inte[crazy]

haha tycker hon e kul att kolla på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha ha okej [bigsmile]

Det är coolt. pretty färger[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assburgers, fy fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo, men du kunde också ha menat att hon är grym som i "cruel", det var det andra alternativet[crazy]

jaha
nej tycker inte det är cruel

OF 5:

fett snygg iaf

eller hur och sen säger alla "DU ÄR EN FUL GRIS!!!!!" bara för dom tycker hon är elak tjej men varför kan man inte bara säga "DU ÄR EN ELAK TJEJ" istället, det undrar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

"DU ÄR EN FUL GRIS!!!!!"

Artie:

"DU ÄR EN ELAK TJEJ"

Det är sånt jag inte begriper, sånt jag menar att det är att ta i. Varför säger man något sådant till någon alls? Mår man bättre? Eller nåt? Speciellt om det skrivs i versaler?

[love]


   
SvaraCitera

lol tror de är i sabis i handen i första filmen [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir bara irriterad av sådant. jag tycker det känns som att hon är fejk och att hon beter sig sådär för att synas och bli b-kändis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

att du uppfattar henne som "stel" är antagligen för att hon har ganska aspergertypisk mimik och röst.

nä, typisk misslyckad-komiker-mimik och -röst

jävligt fin tjej dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha hon pratar lite som en kvinna i 40-årsåldern... och lite som en gammal gubbe.


   
SvaraCitera

vad sexy hon va, när hon motionerade i mejeriet. Är lite avis på den sexigheten.


   
SvaraCitera

oj vad härlig hon var jag läste lite i blogen härlig och jättesnygg

Tror att hon gör detta medvetet, eventuellt har hoon aspbergers men är då (liktmånga aspisar) mycket smart och ja, skapar publicitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig otroligt mycket på människorna som blir irriterade över att hon kallar andra för fula och kommenterar att hon är skitful o hur dåligt utseende hon har.


   
SvaraCitera
KSENIA

HAHAH FÅR PRECIS SOM NÅGON ANNAN HÄR TJOCKISVIBBAR AV HENNE, ÄR HON DET

MVH ORKAR INTE KOLLA I BLÖGGEN


   
SvaraCitera
Tyrael

Tror verkligen att hon fejkar.


   
SvaraCitera