Aviseringar
Rensa alla

asså alla trådar är ju bög


Ämnesstartare

visst ja har vell vart lite inaktiv den senaste tiden haha =) de får jag erkänna =) men tycker ändå att man kan undra vad som hänt med um? finns d inga spammers längre?

finns bara trådar om typ böh gillar du samma sak som mig så äter jag din penis/murra och någon tråd om fotboll. =(

mvh 1 ledsen men snel hest


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fajnda bibliotekstanten!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellre bög än döög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har tvingat bort alla som är roliga att käfta med så i stället får vi spendera tiden med att runka av varandra, det är vårt val och vi får stå för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fajnda bibliotekstanten!!!

Nu får du allt utveckla så att man förstår vad du menar. =)

Leijonsparf:

hellre bög än döög.

den var fin, håller delvis med eller så håller jag inte med alls.

Kan inte bestämma mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Nu får du allt utveckla så att man förstår vad du menar. =)

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vi har tvingat bort alla som är roliga att käfta med så i stället får vi spendera tiden med att runka av varandra, det är vårt val och vi får stå för det.

[bigsmile] Vilken hemskt träffande och hemsk analys. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

[bigsmile] Vilken hemskt träffande och hemsk analys. [sad]

Nu kan jag äntligen få säga: "I told you so" [love][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu kan jag äntligen få säga: "I told you so"

[sad]Låt mig hämta lotion sen kör vi. För att vara lite positiv så är en härlig grej med detta att du verkar ha anlag för arbete med att ge dåliga nyheter, började knappt gråta alls pga att det så fint formulerat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en nerperiod för tillfället, återkommer när min hälsa rätat upp sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

[sad]Låt mig hämta lotion sen kör vi. För att vara lite positiv så är en härlig grej med detta att du verkar ha anlag för arbete med att ge dåliga nyheter, började knappt gråta alls pga att det så fint formulerat!

Jag kanske ska bli nästan Claes Elfsberg? Eller kanske skriva tal åt Obama, "My fellow Americans, We have driven the taliban away from the towns of Afghanistan so now there's nothing to do but stay put and jerk each other off"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vi har tvingat bort alla som är roliga att käfta med så i stället får vi spendera tiden med att runka av varandra, det är vårt val och vi får stå för det.

hahahahahahahahahahahha[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Jungman Jansson:

har en nerperiod för tillfället, återkommer när min hälsa rätat upp sig

mm, känner likadant, njuter av min sista vecka i "frihet" så att säga (även om jag visserligen längtar tillbaka till jobbet lite) med bättre saker än UM

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

har en nerperiod för tillfället, återkommer när min hälsa rätat upp sig

Hoppas den är upprätad och du sprudlar av hälsa när det är träffdags. [no-no]

dazed:

Jag kanske ska bli nästan Claes Elfsberg? Eller kanske skriva tal åt Obama, "My fellow Americans, We have driven the taliban away from the towns of Afghanistan so now there's nothing to do but stay put and jerk each other off"

hahaha ja! något sånt jag tänkte. Det skulle nog leda till ännu mer ignorans och mental förslappning iofs. Du får göra vad som känns rätt. Följ ditt hjärta! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

hahaha ja! något sånt jag tänkte. Det skulle nog leda till ännu mer ignorans och mental förslappning iofs. Du får göra vad som känns rätt. Följ ditt hjärta! =)

Jag blir nog en medlöpare, en Quisling, USA är rökta ekonomiskt men kan nog trolla fram en hel del dollar om jag då kan trolla med ord på ett bra vis. Eller så skaffar jag lite karaktär och blir nästa Ted Kaczynski. Vi får se.

Storchen84:

hahahahahahahahahahahha[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Vi kanske kan låsa tråden med dom orden?


   
SvaraCitera