Aviseringar
Rensa alla

Asså hjälp?


Ämnesstartare

Har precis snackat med min kille, och då fick jag veta att han tydligen använder trosor,  och har ju misstänkt det innan.. För mina har varit borta ibland:$ och liksom han får ju använda trosor för mig. Men tänkte det att han skulle få egna av mig som present liksom och så.. Så tänker köpa till honom, men vet inte vad för sorts, så kan ni folket här säga vad jag ska köpa till honom:) det ska bli en överraskning så kan inte fråga honom.. Men säg förslag på modeller och var man kan köpa dom:)


   
Citera
Ämnesetiketter

Lolz köp ett par string på hm 


   
SvaraCitera

Nattallie97: Har precis snackat med min kille, och då fick jag veta att han tydligen använder trosor,  och har ju misstänkt det innan.. För mina har varit borta ibland:$ och liksom han får ju använda trosor för mig. Men tänkte det att han skulle få egna av mig som present liksom och så.. Så tänker köpa till honom, men vet inte vad för sorts, så kan ni folket här säga vad jag ska köpa till honom:) det ska bli en överraskning så kan inte fråga honom.. Men säg förslag på modeller och var man kan köpa dom:)

is dis rel lyfe?


   
SvaraCitera

Köp något liknande dom som varit borta? Om det är han som lånat dom av dig så borde det vara sådana han vill ha på sig tänker jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Köp något liknande dom som varit borta? Om det är han som lånat dom av dig så borde det vara sådana han vill ha på sig tänker jag. 

Men det är ju typ spets string halv string och spets trosor som har varit borta :$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Lolz köp ett par string på hm 

Ne stringen på hm är så jävla fula..


   
SvaraCitera

Nattallie97:

Men det är ju typ spets string halv string och spets trosor som har varit borta :$ 

Ja, köp sådana till honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skicka länkar på bra sidor / affärer ?;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Ja, köp sådana till honom?

Men hur tror du han kommer reagera om jag gör det?:$ är lite rädd över vad han kommer säga eller föra..:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äämil:

is dis rel lyfe?

Ja vadå då?:0


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Nattallie97:

Men hur tror du han kommer reagera om jag gör det?:$ är lite rädd över vad han kommer säga eller föra..:(

Jag känner inte honom så att jag har absolut ingen aning 


   
SvaraCitera

string kan väl inte kännas skönt mot pitten heller är ni höga eller Förvirrad


   
SvaraCitera

Utgå från vad du själv skulle uppskattat att få/ha dig. 


   
SvaraCitera

shatter:

cooling Cool

 tack jag vet


   
SvaraCitera