Aviseringar
Rensa alla

asså hur slutar man pilla med sitt hår? :C


Ämnesstartare

pillar med mitt hår typ KONSTANT, och det gör så att det typ ligger tard, blir halvt lockigt, och dessutom slitet och tovigt. men är helt beroende och har varit åtminstånde i typ ett år om inte längre, hur slutar man? något annat substitut som är lika kul att pilla med?[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

och nej jag tänker inte raka av håret[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

något annat substitut som är lika kul att pilla med?

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

åh lilla gugge, jag ska adoptera dig och mata dig med fett samtidigt som jag avvänjer dig från hårpilleri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pillade också i håret förut. Nu har jag börjat dra i läpparna istället. Vill inte påstå att det är så mycket bättre, men du kan ju testa!


   
SvaraCitera

går inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

[blush]

vah[sad]

Idoufe:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]​​[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

åh lilla gugge, jag ska adoptera dig och mata dig med fett samtidigt som jag avvänjer dig från hårpilleri

sluta förminska mig etc med dina härskartekniker[mad] vet allt hur ni fungerar[mad]

Spell:

Pillade också i håret förut. Nu har jag börjat dra i läpparna istället. Vill inte påstå att det är så mycket bättre, men du kan ju testa!

men pillar med läpparna ibland också, men ah det är säkert bättre, ser nog dummare ut dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

sluta förminska mig etc med dina härskartekniker vet allt hur ni fungerar

[love][love][love] men du är ju så söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

åtminstånde

[tard]

har också problem med det. pillar alltid i håret och hårbottnen när jag typ sitter och tittar på något eller väntar på något och det gör att det blir flottigt snabbare än om jag inte gör det [sad]


   
SvaraCitera

Börja bita på naglarna istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det gör jag med 🙁 Bakhåret hela tiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och nej jag tänker inte raka av håret

fan


   
SvaraCitera

farbror gugge:

något annat substitut som är lika kul att pilla med?

Någon annans hår 😉


   
SvaraCitera

pilla dig i rumpan och high5a folk! brukar göra det hela tiden:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

något annat substitut som är lika kul att pilla med?

lisa har substitutet du söker efter [wink]


   
SvaraCitera